اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل:

تمام توان خود را مقابل کهریزک تهران به کار می‌گیریم

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل گفت: تمام توان خود را مقابل کهریزک تهران به کار می‌گیریم و به دنبال پیروزی هستیم.

تمام توان خود را مقابل کهریزک تهران به کار می‌گیریم

مسعود فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل عصر امروز میزبان دیدار بسیار مهم و حساسی است و باید در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان به مصاف بسکتبالیست‌های کهریزک تهران برویم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل عنوان کرد: کهریزک تیم قدرتمند، مقتدر و مدعی عنوان قهرمانی است و امسال با سرمایه‌گذاری به‌دنبال قهرمانی است.

فلاح با اعلام اینکه در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر به عنوان تیم چهارم گروه دوم مقابل تیم نخست گروه اول به میدان می‌رویم، گفت: رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان امسال در گروه دوم بسیار حساس‌تر و قدرتمندتر از گروه اول پیگیری شد و بازی زیادی را سراغ نداریم که در آنها تیم‌ها با اختلاف زیاد مقابل یکدیگر به برتری رسیده باشند.

وی با اعلام اینکه باید در دیدار برگشت نیز 11 بهمن ماه در تهران حاضر شویم، گفت: می‌خواهیم با پیروزی در خانه از امتیاز میزبانی به شایسته‌ترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل در پایان اذعان داشت: تمرینات خوبی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشتیم و با تمام توان مقابل بسکتبالیست‌های کهریزک حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/86012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول