اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوش‌رفتار در گفت‌و‌گو با فارس:

بازی‌های ایثار قم در مرحله نهایی لیگ برتر اسفندماه برگزار می‌شود

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از برگزاری بازی‌های این تیم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در اسفند ماه سال‌ جاری خبر داد.

بازی‌های ایثار قم در مرحله نهایی لیگ برتر اسفندماه برگزار می‌شود

علی خوش‌رفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بعد از پشت سر گذاشتن بازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز مرحله چهارم مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مرحله نهایی راه یافته است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان بازی‌های مرحله چهارم از فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور در گروه‌های دوگانه به صورت همزمان روزهای نوزدهم و بیستم دی‌ماه در قم و اهواز برگزار شد و ما در قم میزبان تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی بودیم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: این در حالی است که امسال هفت تیم در 2 گروه برگزارکننده دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بودند و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه دوم رقابت‌ها در کنار نمایندگان زنجان، مرکزی و آمل حضور داشت.

وی عنوان کرد: تیم‌های حاضر در گروه اول مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داداشی، کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و حفاری خوزستان بودند و سرانجام تیم‌های داداشی، پیام ارتباطات و هیئت خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

خوش‌رفتار اظهار کرد: اما در گروه دوم این مسابقات جایی که تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، شهرداری آمل، همیاری شهرداری زنجان و آلومینیوم‌سازی اراک جای گرفته بودند، تیم ایثار قم در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله پایانی شد.

وی عنوان کرد: چهارمین مرحله دیدارهای گروه دوم مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم ایثار قم در سالن شهید محمود رضاییان برگزار شد و ایثار قم در سه بازی حساس موفق به شکست حریفان خود شد تا به عنوان صدرنشین و به صورت مستقیم نخستین تیمی باشد که جواز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این بازی‌ها قرار بود دیدارهای مرحله پلی آف دهه اول بهمن‌ماه انجام شود و تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی در دهه سوم بهمن‌ماه برای تعیین قهرمان این فصل به مصاف یکدیگر بروند.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که روز یکشنبه این هفته در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر برگزار شد، زمان برگزاری بازی‌های مرحله نهایی تغییر کرد و بدین ترتیب هفته اول اسفندماه به عنوان زمان دقیق برگزاری دیدارهای این مرحله مشخص شد و میزبان آن به زودی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول