اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابطحی به فارس خبر داد

مشخص شدن حریفان ایثار در مرحله پایانی لیگ برتر با انجام بازی‌های پلی آف

سرپرست تیم ایثار قم گفت: با انجام 3 بازی پلی آف حریفان تیم ایثار قم در مرحله نهایی رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بهمن‌ماه مشخص می‌شوند.

مشخص شدن حریفان ایثار در مرحله پایانی لیگ برتر با انجام بازی‌های پلی آف

یحیی ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به صعود مستقیم ایثار قم به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم به صورت مستقیم به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشور رفته و حالا منتظر حریفان خود در این مرحله است.

وی یادآور شد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم امسال برای سومین سال متوالی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد و برای دومین بار به عنوان صدرنشین از مقدماتی این پیکارها راهی مرحله نهایی شد تا بخت خود را برای کسب نخستین قهرمانی بیازماید.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: در گروه اول مقدماتی این بازی‌ها سه تیم داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت خوزستان حضور داشتند در حالی که در آغاز بازی‌های این گروه نماینده فارس از حضور در لیگ برتر انصراف داد تا بازی‌های این گروه با حضور سه تیمی به انجام برسد و به ترتیب تیم‌های داداشی، پیام و هیئت خوزستان راهی پلی آف شوند.

وی خاطرنشان کرد: در گروه دوم مرحله مقدماتی این بازی‌ها نیز تیم‌های بسکتبال با ویلچر همیاری زنجان، هیئت مرکزی، شهرداری آمل و ایثار قم به رقابت با یکدیگر پرداختند تا در نهایت رده‌بندی تیم‌های اول تا چهارم برای حضور در مرحله بعدی مشخص شود.

ابطحی تصریح کرد: در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی رده‌بندی گروه‌های دوگانه برای حضور تیم‌ها در مرحله پلی آف مشخص شد و بدین ترتیب تیم اول گروه اول با تیم چهارم گروه دوم، تیم دوم گروه اول با تیم سوم گروه دوم، تیم سوم گروه اول با تیم دوم گروه دوم و تیم چهارم گروه اول با تیم اول گروه دوم پیکار می‌کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در گروه نخست این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور سه تیم حضور دارند بنابراین تیمی که در گروه دوم عنوان صدرنشینی را کسب کرد یعنی ایثار قم در مرحله پلی آف حضور نمی‌یابد و بدین ترتیب مستقیماً راهی مرحله نهایی شد.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: تیم ما در گروه دوم مرحله مقدماتی این پیکارها موفق به کسب عنوان صدرنشینی شد و بدین ترتیب باید در مرحله پلی آف با تیم چهارم گروه اول بازی می‌کرد اما با توجه به اینکه گروه اول تیم چهارم ندارد ایثار قم به صورت خودکار جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول