اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

سالن‌های ورزشی حوزه‌های مقاومت توسعه یابد

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: با اشاره به اینکه توسعه سالن‌های ورزشی در حوزه استحفاظی حوزه‌های بسیج صورت گیرد، گفت: این امر میزان استفاده و بهره‌گیری از سالن‌ها را افزایش می‌دهد.

سالن‌های ورزشی حوزه‌های مقاومت توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدتقی شاهچراغی عصر امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی صالحین شهدای حوزه خیبر روستای تیرکلا با اشاره به اینکه دنیای امروز یک میدان جنگ است و همه باید در مقابل آن ایستادگی کنیم، تصریح کرد: تمام جنگ‌ها توپ و تانک نیست و بسیاری از مسائل امروز در سایه اعتقادی و فرهنگی رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز ماهواره کانون خانواده‌ها را تهدید می‌کند، بیان داشت: این امر دلیل نمی‌شود به بهانه مضر بودن مدام درباره آن صحبت کرد بلکه باید در زمینه فرهنگی اقدامات موثر صورت گیرد.

شاهچراغی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج باید مراکزی برای مقابله با دشمن باشد، افزود: این پایگاه‌ها سنگری برای دفاع از ارزش‌ها به شمار می‌رود.

این مسئول با تاکید بر اینکه در کنار آمادگی جسمی باید آمادگی روحی و معنوی بسیجیان نیز حفظ شود، گفت: توسعه سالن‌های ورزشی در این بخش می‌تواند به آحاد مردم کمک کند.

وی با اعلام اینکه این سالن‌ها باید با حمایت مسئولان شهرستانی توسعه یابد، بیان داشت: اگر حوزه‌های بسیج از این سالن‌ها کمتر از 12 ساعت استفاده کنند حق مطلب ادا نشده است و به عبارتی این سالن‌ها باید به صورت مداوم برای استفاده عموم باز باشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه توسعه سالن‌های ورزشی در حوزه استحفاظی حوزه‌های بسیج صورت گیرد، یادآور شد: این امر میزان استفاده و بهره‌گیری از سالن‌ها را افزایش می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل نیز با اشاره به اینکه توجه به ورزش حوزه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: با برگزاری یک جلسه شهرستانی توانمندی‌های شهرستان در این حوزه مورد توجه قرار می‌گیرد.

مسلم مسلمی با بیان اینکه سالن ورزشی 9 دی آمل نیز با همت مسولان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، بیان داشت: آبادانی و سازندگی صورت گرفته در سپاه و بسیج زبانزد است.

به گزارش فارس، در این مراسم سالن ورزشی صالحین شهدای حوزه 06 خیبر در فضایی به مساحت 500 متر مربع با اعتبار 150 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای‌پیام/86011/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول