اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش:

مدارس کشور تنها از 3 هزار سالن ورزشی برخوردارند

مدیرکل تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: 105 هزار مدرسه کشور تنها از 3 هزار سالن ورزشی برخوردار است که این سالن‌ها در داخل و یا بیرون از مدارس قرار دارند.

مدارس کشور تنها از 3 هزار سالن ورزشی برخوردارند

حسین بابویی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، لازمه واحد درسی تربیت بدنی را وجود سالن ورزشی دانست و اظهار داشت: در هر یک از این 105 هزار مدرسه کشور که تخریب و بازسازی می‌شود باید احداث سالن ورزشی در آن پیش‌بینی شود.

وی، تمامی فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف از جمله تربیت بدنی را بر اساس سند تحول بنیادین و برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه ذکر و تصریح کرد: امروز آموزش و پرورش دارای یک نقشه عملیاتی است که راه رسیدن به اهداف تعریف شده در این نقشه طراحی شده است.

به گفته وی رسیدن به حیات طیبه به عنوان مقصد و هدف نهایی آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین نیازمند تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن است.

مدیرکل تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، از تحول بنیادین در آموزش و پرورش به عنوان یک سند و یک رخداد تاریخی در حوزه تعلیم و تربیت نام برد و اذعان داشت: اگر امروز مدیر آموزش و پرورش کاشان توانسته است طی مدت یک سال 9 سالن ورزشی را در سطح مدارس این شهرستان کاشان افتتاح و به بهره‌برداری برساند، نشانه توانمندی و موفقیت اوست که در کشور کم نظیر است.

وی، تحول بنیادین در تربیت آموزش و پرورش را نیازمند توجه به سه حوزه تأمین نیروی انسانی، محتوا و فضاهای ورزشی دانست و خاطرنشان کرد: احداث 9 سالن ورزشی توسط آموزش و پرورش کاشان طی یک سال گذشته نشانه بهره‌مندی این مدیریت از یک تیم قوی، ارزشمند و استفاده از نگاه خیرخواهانه، خیران شهرستان کاشان است.

حسین بابویی مدیرکل تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کشور امروز برای شرکت در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهید شکرریز به عنوان نهمین سالن ورزشی احداث شده طی یک سال گذشته توسط آموزش و پرورش کاشان به این شهرستان سفر کرد.

انتهای پیام/2406/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول