اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اصفهان:

16 سالن ورزشی در مدارس اصفهان در حال احداث است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر 16 باب سالن ورزشی سقف بلند در داخل مدارس استان وجود دارد و 16 باب سالن ورزشی سقف‌بلند نیز در داخل مدارس استان در حال احداث است.

16 سالن ورزشی در مدارس اصفهان در حال احداث است

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه طرح و برنامه‌های بسیاری در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت مدارس استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: همچنین در حال حاضر طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری برای اجرا در دهه فجر امسال توسط معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش استان پیش‌بینی شده است.

وی به ‌ضرورت توجه به ارتقای برنامه‌های تربیت‌بدنی و سلامت در مدارس اشاره کرد و ادامه داد: تحقق این موضوع به ارتقای وضعیت سلامتی دانش‌آموزان به‌صورت ویژه کمک می‌کند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش ‌و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد فضا‌های ورزشی موجود در مدارس استان تصریح کرد: در حال حاضر 16 باب سالن ورزشی سقف بلند در داخل مدارس استان وجود دارد و 16 باب سالن ورزشی سقف بلند نیز در داخل مدارس استان در حال احداث است.

وی با تاکید بر اینکه همچنین 10 سالن ورزشی سقف کوتاه در داخل مدارس استان احداث شده است، اضافه کرد: هشت سالن ورزشی سقف کوتاه نیز در داخل مدارس استان در حال احداث بوده و پنج فضای ورزشی روباز نیز در داخل مدارس استان احداث شده است.

داوری با بیان اینکه در حال حاضر پنج فضای ورزشی روباز نیز در داخل مدارس استان در حال احداث است، تاکید کرد: در حال حاضر 55 باب سالن ورزشی سقف بلند در خارج از مدارس استان احداث ‌شده و 70 باب سالن ورزشی سقف بلند در حال احداث نیز در خارج از مدارس استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 27 مورد سالن ورزشی سقف بلند نیز در خارج از مدارس استان احداث شده است، افزود: 12 سالن در حال احداث نیز در خارج از مدارس استان وجود دارد و 53 مورد فضای ورزشی روباز نیز در خارج از مدارس استان احداث شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش ‌و پرورش استان اصفهان گفت: چهار فضای ورزشی روباز در حال احداث نیز در خارج از مدارس استان وجود دارد.

انتهای پیام/63004/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول