اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران

267 طرح مخابراتی در خراسان شمالی بهره‌برداری شد

همزمان با سومین روز از ماه بهمن 267 طرح مخابراتی در خراسان شمالی از محل مصوبات سفر رهبر انقلاب اسلامی با حضور رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران بهره‌برداری شد.

267 طرح مخابراتی در خراسان شمالی بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌های مخابراتی اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌های مخابراتی 500 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

محمد سالاری افزود: این پروژه‌ها از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که از محل اعتبارات داخلی شرکت مخابرات تأمین شده است.

وی مهم‌ترین پروژه را «توسعه تلفن ثابت، همراه و شبکه اینترنت استان» اعلام کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی افتتاح سایر پروژه‌های سفر رهبری در بخش مخابرات تا سال آینده محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به شاخص‌های مخابراتی در استان تصریح کرد: هم‌اکنون ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح استان به 74 درصد می‌رسد.

وی گفت: این شاخص در سنوات گذشته در حد پایینی قرار داشته که با نصب آنتن‌های بی.تی.اس هم‌اکنون 97 درصد از محورهای ارتباطی استان نیز زیر پوشش تلفن همراه قرار دارد.

سالاری همچنین در این آیین از آغاز عملیات اجرایی پروژه ساختمان ستادی شرکت مخابرات استان با مساحت 4 هزار و 500 متر مربع و زیربنای یک‌هزار و 800 متر مربع و اعتباری بالغ بر 77 میلیارد ریال در سفر رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران به استان دربهمن‌ماه از محل اعتبارات شرکت مخابرات خبر داد.

انتهای پیام/63002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول