اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس مطرح کرد

افزایش 10 هزار میلیاردی درآمد هدفمندی یارانه‌ها نسبت به سال گذشته

نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: در پیشنهاد ارائه شده توسط دولت، درآمد هدفمندی یارانه‌ها از 52 هزار میلیارد در سال 92 به 62 هزار میلیارد در سال 93 افزایش یافته است.

افزایش 10 هزار میلیاردی درآمد هدفمندی یارانه‌ها نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت پرداخت یارانه‌ها در بودجه 93 اظهار کرد: هنوز مشخص نیست که افزایش بهای حامل‌های انرژی دارای شیبی تند باشد و هنوز معلوم نیست که تصمیم دولت برای تغییر در یارانه‌ها چه تصمیمی باشد.

وی با بیان این‌که دولت یازدهم در تنظیم پیشنهاد اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها محتاطانه عمل کرده است، افزود: دولت در زمینه قیمت حامل‌های انرژی در سال 93 افزایش قابل توجهی پیش‌بینی نکرده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت حدود 50 هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی، غیرنقدی و بخش سلامت پیش‌بینی کرده که به احتمال زیاد مبلغ یارانه نقدی تغییری نداشته باشد.

تاج‌گردون تأکید کرد: هنوز برنامه دولت در خصوص تغییر مبلغ یارانه نقدی روشن نیست و تبصره به صورتی است که هنوز به طور کامل مشخص نشده که دولت چه تصمیمی برای تغییر یا ثابت نگه‌داشتن یارانه نقدی دارد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از افزایش درآمد هدفمندی یارانه‌ها در سال 93 خبر داد و گفت: در پیشنهاد ارائه شده توسط دولت، درآمد هدفمندی یارانه‌ها از 52 هزار میلیارد در سال 92 به 62 هزار میلیارد در سال 93 افزایش یافته است.

انتهای پیام/82014/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول