اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

یارانه‌ها باید برای رفع محرومیت‌ها ‌هدفمند شوند

استاندار کرمان با تاکید بر لزوم هدفمند کردن یارانه‌های پرداختی گفت: یارانه‌ها باید برای رفع محرومیت‌ها و فقر هدفمند شوند.

یارانه‌ها باید برای رفع محرومیت‌ها ‌هدفمند شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار سرپرست کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: امیدواریم که با تمهیدات لازم‌ بخشی از سرمایه استان کرمان در بحث توسعه و توانمندسازی مردم اختصاص یابد.

وی با تاکید بر لزوم هدفمند کردن یارانه‌های پرداختی به خانواده‌ها‌ تصریح کرد: این یارانه‌ها باید برای رفع محرومیت‌ها و فقر هدفمند شوند.

رزم‌حسینی ابراز داشت: دولت خود را موظف می‌داند تا زمینه توانمند‌سازی مردم را در هر گروه و قشری فراهم کند.

وی افزود: ثمره خدمات ارزشمند کمیته امداد، خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است و این امر از بزرگترین خدمات این نهاد مقدس محسوب می‌شود.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه استان کرمان هستیم، عنوان کرد: جلساتی باید به مدیران بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و رفع موانع این بخش برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه صنعت فرش در کمیته امداد کرمان فعالیت‌های خوبی انجام شده و مددجویان می‌توانند از ظرفیت‌های ایجاد شده از جمله احداث مکان‌هایی برای این کار‌ استفاده کنند.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول