اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

ارائه 155 خدمت متنوع توسط بهزیستی دشتستان به مددجویان

رئیس بهزیستی دشتستان از ارائه 155 خدمت متنوع توسط بهزیستی دشتستان به مددجویان خبر داد.

ارائه 155 خدمت متنوع توسط بهزیستی دشتستان به مددجویان

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: تنوع خدمات این نهاد در چند سال اخیر بهبود چشمگیری داشته و این امر موجبات رضایتمندی جامعه هدف را فراهم کرده است.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: بهزیستی دشتستان به طور مستمر و غیرمستمر به 4 هزار و 500 خانوار در قالب 14 هزار نفر در دشتستان خدمات‌رسانی می‌کند.

هوشیار از ارائه 155 خدمت متنوع توسط بهزیستی دشتستان به مددجویان خبر داد و تصریح کرد: خدمات متنوع و باکیفیتی در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی، ورزشی، توانمندسازی و ... به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌دهیم و تلاش خود برای رضایتمندی صد در صدی این عزیزان به کار گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش بهزیستی نیز از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند و امیدواریم شاهد ادامه تحصیل تمام مددجویان باشیم.

رئیس بهزیستی دشتستان ابراز داشت: سرکشی از مددجویان در دستور کار مدیران بهزیستی دشتستان است و در تمام ایام سال در این مسیر گام برمی‌داریم.

هوشیار گفت: اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش و معلولان و سایر افراد تحت پوشش در دستور کار بهزیستی است و از تمام ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

وی از اجرای طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی توسط مددجویان بهزیستی دشتستان خبر داد و گفت: در سال جاری طرح‌های متنوعی که بیشتر در حوزه مشاغل خانگی است برای اشتغال مددجویان اجرایی شده و این روند تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول