اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیم فصل سوپر لیگ کاراته

سپاهان به دنبال بهبود موقعیت در میان مدعیان

تیم کاراته سپاهان در هفته پایانی دور رفت به دنبال پیروزی و تثبیت موقعیتش در بین تیم‌های حاضر در سوپر لیگ کاراته است.

سپاهان به دنبال بهبود موقعیت در میان مدعیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته آخر دور رفت و هفته اول دور برگشت سوپر لیگ کاراته فردا به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود.

تیم کاراته سپاهان که به عنوان تنها نماینده اصفهان در این مسابقات حضور پیدا کرده است، در هفته‌های سپری شده از این رقابت‌ها توانسته نتایج خوبی کسب کند و از این رو انتظارات از این تیم بالا رفته است.

تیم کاراته سپاهان که فصل گذشته در سوپر لیگ حضور نداشت، پس از وقفه یک فصلی دوباره فرصت رقابت با بهترین‌های کاراته کشور را به دست آورده است.

تیم سپاهان در مسابقات این هفته باید به دیدار تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب، لوله سبز آسیا و برق هرمزگان برود و فرصت خوبی را دارد تا موقعیت فعلی‌اش در رده سوم جدول رده‌بندی را بهبود ببخشد.

در حساس‌ترین دیدار این هفته دو تیم آذر خودرو و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دو مدعی اصلی قهرمانی به دیدار یکدیگر رفته و جدال این دو تیم فرصت را به منظور اندوختن امتیاز برای نماینده اصفهان فراهم می‌کند.

به گزارش فارس، تیم کاراته سپاهان که با ترکیبی از بازیکنان و کادر فنی بومی در مسابقات لیگ شرکت کرده است، در حال حاضر در رده سوم جدول رده‌بندی جای دارد.

انتهای پیام/63006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول