اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان اردبیل عنوان کرد

کسب 33 مقام جهانی و بین‌المللی توسط هنرمندان اردبیل

رئیس حوزه هنری استان اردبیل از کسب 33 مقام جهانی و بین‌المللی توسط هنرمندان اردبیل خبر داد.

کسب 33 مقام جهانی و بین‌المللی توسط هنرمندان اردبیل

ساسان ناطق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما امروز قرار است با آموزش و پرورش تفاهمنامه همکاری با هدف شناسایی استعدادها، توانمندی‌های دانش‌آموزان و ارتقای سطح تکنیک و تاکتیک دانش‌آموزان در حوزه هنر به امضا برسانیم تا در قالب آن هنرمندان خلاق شناسایی شده و مورد توجه قرار گیرند.

وی با یادآوری اینکه انتظار داریم دانش‌آموزان و نسل آینده انقلاب به مطالعه و خواندن کتاب بیش از گذشته رغبت کرده و حوزه هنری را در برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری همراهی کنند، تصریح کرد: با ایجاد انگیزه مضاعف سعی و تلاش ما بر این است تا به تولید آثار تعهدی در حوزه انقلاب و ارزش‌های اسلامی دست بزنیم و با همراهی هنرمندان بتوانیم زیبایی‌های هنر ارزشی و اسلامی را متجلی سازیم.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل افزود: آموزش و پرورش که بخش عظیمی از استعدادها و توانمندی‌ها را در اختیار دارد با همکاری حوزه هنری می‌توانند هنرمندانی خلاق و مبتکر پرورش کرده و تحویل دهد تا با پشتوانه‌سازی هنری بتوان بیش از گذشته قدم‌های مفید و موثر در کسب موفقیت‌ها و توفیقات بیشتر به دست آورد.

ناطق یادآور شد: ما امیدواریم با تلاش و جدیت قدم‌های مثبت و موثری را با همکاری آموزش و پرورش با شناسایی استعدادهای هنری و فرهنگی برداریم چرا که عرصه هنر و فرهنگ به هنرمندان جوان و نوجوان مبتکر و خلاقی نیاز دارند تا بتوانند از کوچکترین موقعیت‌ها بهترین موفقیت‌ها و شایسته‌ترین حرکت‌های ارزشی را رقم بزنند.

این مسئول تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون هنرمندان استان اردبیل در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی بیش از 33 مقام در رشته‌های مختلف از کاریکاتور گرفته تا فیلم، عکس، خوشنویسی و نقاشی به دست آورده‌اند که همچنان این روند موفقیت‌آمیز و کسب رتبه‌های برتر برای هنر این استان ادامه دارد.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل ابراز داشت: هنرمندان این استان با الهام از مبانی اعتقادی و ارزشی توانستند بهترین آثار را خلق کنند که در این زمینه یکی از جوایز ارزنده کسب شده مربوط به صابر صفایی خوشنویس اردبیلی بود که آیین تجلیل از او نیز با شکوه خاص برگزار شد.

ناطق در پایان سخنان خود با بیان اینکه استعدادهای هنری جزو دارایی‌ها و سرمایه‌های فرهنگی و اصالتی یک منطقه محسوب می‌شوند، به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: برگزاری برنامه‌هایی در راستای گرامیداشت آثار فاخر خلق شده در عرصه‌های مختلف یکی از ضروریت‌ها و اهم کارهای حوزه هنری است که همه ساله در قالب برنامه‌های گرامیداشت و تجلیل از هنرمندان انجام می‌شود.

انتهای پیام/62004/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول