اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 تا 23 اسفند ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با موضوع حماسه اقتصادی در اصفهان

طراح و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه با موضوع حماسه اقتصادی از 20 تا 23 اسفند ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با موضوع حماسه اقتصادی در اصفهان

حسین ملایری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای دومین سال متوالی با موضوع حماسه اقتصادی به تصویر کشیده می‌شود، اظهار کرد: بار دیگر استان در عرصه ولایت‌مداری، پیشتازی خود را برای تحقق شعار سال جاری مبنی بر حماسه اقتصادی و با اشاره به اصل تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به اثبات رسانید.

وی با اشاره به اینکه تجویز رهبر معظم انقلاب همواره با بصیرت و خرمندی، چراغ راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، اضافه کرد: امسال جشنواره فیلم کوتاه با موضوع حماسه اقتصادی در اصفهان برگزار می‌شود.

طراح و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تاکید بر اینکه دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه با موضوع حماسه اقتصادی از 20 تا 23 اسفند ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره با محوریت تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی امسال با برنامه‌های متنوع و به مراتب تأثیر‌گذار‌تر، دریچه نگاه به حماسه اقتصادی را از بعد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گشوده است.

وی با بیان اینکه فرم فراخوان جشنواره در سایت جشنواره به آدرس www.jashnvaretolidmeli.com قابل دسترسی است، ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیر‌خانه جشنواره تا پایان بهمن ماه امسال تعیین شده است.

ملایری با اشاره به اینکه درب جشنواره به روی تمام افراد باز است، تاکید کرد: برای افرادی که فرصت تهیه آثار تولیدی را نداشته باشند، جشنواره در بخش مقاله و عکس پذیرای این افراد است.

وی به ویژگی‌های خاص جشنواره امسال اشاره کرد و افزود: در جشنواره امسال موضوع نقش زن و تأثیر آن در کار، استحکام جامعه و آسایش خانواده در راستای پرداختن به جایگاه واقعی زن در این مقوله گنجانیده شده است.

طراح و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: بخش اقتصاد دانش‌بنیان و تولید ثروت که متناسب با شعار حماسه اقتصادی به جشنواره اضافه شده است به موضوع ایجاد اشتغال با استفاده از تولید دانش بومی و جذب گردشگری می‌پردازد.

انتهای پیام/63004/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول