اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان خبر داد

ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه انقلاب برای کودکان زنجانی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر انیمیشن و فیلم کوتاه انقلاب برای نونهالان و کودکان زنجانی ساخته می‌شود.

ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه انقلاب برای کودکان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی جعفری بعدازظهر امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: کمیته طرح و برنامه وظیفه تبیین برنامه‌های دهه فجر را بر عهده دارد.

وی، نظارت و ارزیابی عملکرد کمیته طرح و برنامه را از وظایف دفتر امور اجتماعی دانست و افزود: مقرر شده است که جشن‌ها و برنامه‌های امسال دهه فجر به سوی مردمی شدن سوق داده شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و بیان داشت: جشن‌های انقلاب باید از طریق مردم اداره شوند.

این مسئول اذعان داشت: نهادهای دولتی در برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر فقط نقش نظارتی ایفا کنند.

جعفری با اشاره به اینکه تاکنون دو جلسه کمیته طرح و برنامه‌ریزی برگزار شده است، تصریح کرد: مصوبات این جلسات برای نوآوری و بسترسازی مناسب برای مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر بوده است.

وی به برنامه‌ریزی مناسب برای حضور دانش‌آموزان دانشجویان به عنوان نسل سوم و چهارم انقلاب در برنامه‌های دهه فجر به ویژه در راهپیمایی روز 22 بهمن اشاره کرد و متذکر شد: در این برنامه‌ها از افراد و شخصیت‌های انقلابی استان که در پیروزی انقلاب نقش موثری داشته‌اند برای سخنرانی دعوت می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه محوریت برگزاری برنامه‌های دهه فجر مساجد است، بیان داشت: مسجد ملا، اصغریه و مسجد ولیعصر زنجان به عنوان مرکز قیام مردم در انقلاب محسوب می‌شوند.

این مسئول فضاسازی و تبلیغات با پوسترهای مناسب را از برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و اظهار داشت: این تبلیغات در ناوگان‌ها عمومی مانند اتوبوسرانی، ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه زنجان نصب می‌شوند.

جعفری ادامه داد: در این تبلیغات و پوسترها از تصاویر مقام معظم رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران، نخبگان استان با لباس‌های متحدالشکل در مراسم دهه فجر شرکت می‌کنند، گفت: ویزیت رایگان بیماران در ایام‌الله دهه فجر توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان اجرا می‌‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از زندانیان سیاسی دوران انقلاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و یادآور شد: پیشنهاد شده تعدادی از افراد شاخص اجتماعی، مذهبی و نخبگان استان در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند.

این مسئول با بیان اینکه تهیه ماکت‌های جدید و نو از پرچم امریکا و اسرائیل توسط کانون مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان زنجان طراحی می‌شود، بیان داشت: برای نونهالان و کودکان مهدهای کودک زنجان انیمیشن و فیلم کوتاه انقلاب توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ساخته می‌شود.

جعفری به تهیه تندیس شش تن از شهدای انقلاب شهر زنجان در محل شهادت آنها اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به محدودیت زمان امسال این برنامه اجرا نمی‌شود اما برای سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/73008/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول