اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای اعتماد اعضای مجمع

احمدی رئیس جدید هیئت والیبال استان قم شد

رئیس جدید هیئت والیبال استان قم با برگزاری مجمع انتخابات این هیئت در حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قم انتخاب شد.

احمدی رئیس جدید هیئت والیبال استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه بدون حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و البته با حضور جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و سایر اعضای مجمع هیئت والیبال قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد و طی آن ابوالفضل احمدی با بیشترین رای اعضای مجمع، سکان هدایت این هیئت را در دست گرفت.

پس از ماه‌ها اداره والیبال قم به صورت سرپرستی، تنها کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت والیبال استان قم در مجمع انتخابات این هیئت ابوالفضل احمدی بود که از جمع 16 رای اعضای مجمع این هیئت، تمام آرا را به خود اختصاص داد و رئیس هیئت والیبال استان قم شد.

مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم در حالی برگزار شد که در طول بیش از شش سال گذشته، هیئت والیبال استان قم در دو مقطع به صورت سرپرستی توسط سیدجواد حسینی‌نژاد و علی فرهمندموحد دو تن از پیشکسوتان این رشته ورزشی اداره شده است و این افراد تلاش‌های زیادی را برای رشد و توسعه والیبال قم انجام دادند.

البته در سال 1390 نیز مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم برگزار شد و در آن مقطع خلیل‌الله سائلی مدیرعامل وقت جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان رئیس هیئت والیبال قم انتخاب شد، اما سائلی بعد از حدود هشت ماه از این مسئولیت به دلیل تغییر مدیریتش در هلال احمر کناره گیری کرد.

در واقع از اوایل سال 1391 تا کنون این هیئت در دوره دوم سرپرستی خود توسط علی فرهمندموحد اداره شده و سعی کرده تا با حضور اهالی فن این رشته و همچنین بهره‌گیری از توان بخش‌های مختلف، گامی در مسیر توسعه والیبال قم بردارد.

در مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم و پس از اینکه انتخاب ابوالفضل احمدی قطعی شد، هرکدام از اعضای مجمع انتظارات خود را از رئیس جدید عنوان کردند تا با تاکید و قول‌های مساعد مدیرکل ورزش و جوانان قم این رشته ورزشی که در قم ظرفیت و توانمندی بالایی دارد و همگان انتظار دارند قم حداقل در لیگ‌های برتر و دسته اول مردان کشور دارای نمایندگان پرقدرت باشد، حرکت رو به رشدی در پیش گیرد.

ابوالفضل احمدی در حالی مسئولیت ریاست هیئت والیبال استان قم را بر عهده گرفت که انتظار اداره کل ورزش و جوانان استان قم، فدراسیون والیبال و جامعه ورزش این است که با حضور وی، این رشته ورزشی از اعتبارات و امکانات مناسبی که بخش خصوصی دارد، بهره‌مند شده و در مسیر پیشرفت حرکت کند.

در غیاب محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال مسئولیت ریاست مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم به عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم واگذار شده بود و بدین ترتیب 16 نفر در مجمع به رئیس جدید رای اعتماد دادند.

انتهای پیام/78002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول