اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان قم:

والیبالیست‌های نوجوان قم شانس بالایی برای قهرمانی دارند

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: والیبالست‌های قم در صورت تکرار بازی‌های خوب خود در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال کشور شانس بالایی برای قهرمانی دارند.

والیبالیست‌های نوجوان قم شانس بالایی برای قهرمانی دارند

سیدجواد حسینی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تاکید کرد: والیبالیست‌های نوجوان عضو تیم سفیر قم که با ارائه بازی‌های خوب موفق به کسب جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات شده در صورتی که باز هم توانمندی و استعداد خود را نشان بدهند یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: بعد از نتایج خوبی که تیم نوجوانان قم در مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول والیبال کشور کسب کرد، این تیم موفق به کسب جواز صعود به مرحله پایانی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های دسته اول کشور شده است.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال کشورمان، پیکارهای مقدماتی والیبال قهرمانی لیگ دسته اول رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور امسال با شرکت مدعیان در دو گروه مقدماتی برگزار شد.

وی بیان داشت: تیم والیبال نوجوانان سفیر قم یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها است که در گروه دوم که بازی‌های آن در اوج حساسیت برگزار شد، با حریفان مدعی خود برای کسب جواز صعود به رقابت پرداخت.

حسینی‌نژاد عنوان کرد: در حالی که از این گروه مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان قهرمانی کشور چهار تیم به دور دوم مسابقات راه پیدا می‌کردند، تیم والیبال نوجوانان سفیر قم توانست با کسب عنوان سوم از این گروه صعود کند.

وی بیان کرد: در پایان دیدارهای این گروه که از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و همچنین دیدارهای گروه اول که در آن نیز هشت تیم مدعی حضور داشتند اکنون هشت تیم صعود کننده از دو گروه مقدماتی در شهرستان پیشوا گردهم آمده‌اند و برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: تیم نوجوانان سفیر قم به منظور شرکت در این رقابت‌ها با 12 بازیکن، یک مربی و یک سرپرست به این مسابقات اعزام شد تا با تکرار نتایج خوب خود توانمندی والیبال قم را که به خوبی در مسیر رشد قرار گرفته نشان بدهند.

وی یادآور شد: امروز نیز مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم با حضور مسئولان فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می شود و با تعیین رئیس جدید هیئت وضعیت والیبال قم سر و سامان بهتری پیدا خواهد کرد و از این به بعد همه دست در دست یکدیگر می‌دهیم تا این رشته ورزشی هم رشد پیدا کند و هم اینکه در تمام عرصه برای ورزش قم بدرخشد.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول