اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال کشور

سفیر قم امیدهای صعود به پلی آف والیبال کشور را زنده می‌کند

تیم والیبال سفیر قم امروز در تلاش برای زنده کردن شانس صعود خود به مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

سفیر قم امیدهای صعود به پلی آف والیبال کشور را زنده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته پانزدهم از مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه با پنج بازی در گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی پیگیری خواهد شد و گروه اول این بازی‌ها سه دیدار خواهد داشت.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان، در گروه نخست مرحله مقدماتی این رقابت‌ها دو بازی در شهر تهران و یک بازی در بوشهر برگزار خواهد شد در حالی که در بوشهر دلیران دشتی این شهر بعد از دو هفته استراحت و به طبع آن از دست دادن صدرنشینی به مصاف گل گهر سیرجان در بازی خانگی می‌رود.

این در شرایطی است که اختلاف رتبه تیم والیبال دلیران بوشهر با گل گهر در جدول گروه نخست این رقابت‌ها تنها یک پله است اما از نظر امتیاز دلیران حدود دو برابر این تیم امتیاز دارد، ضمن اینکه دلیران با 25 امیتاز در رتبه سوم جدول است و گل گهر با 13 امتیاز جایگاه چهارم جدول را در اختیار دارد.

همچنین تیم والیبال شکوفا صنعت پویا در نخستین بازی شهر تهران در هفته پانزدهم لیگ دسته اول، میهمان پاس قوامین است در حالی که تیم شکوفا صنعت نیز با 13 امتیاز در رتبه پنجم جدول است و پاس قوامین با 12 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد به همین خاطر تیم پیروز این میدان حتما رتبه پنجم را به دست می‌آورد.

سومین بازی گروه نخست مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در هفته ششم از دور برگشت این مسابقات با رقابت دو تیم عقاب تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار خواهد شد در حالی که ذوب آهن برای حفظ صدرنشینی خود محکوم به شکست میزبان است.

نخستین بازی گروه دوم این رقابت‌ها در هفته پانزدهم بین تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب و کاله جوان برگزار خواهد شد در حالی که تیم‌های مناطق نفت خیز و کاله جوان به ترتیب با 20 و 12 امتیاز رتبه‌های چهارم و پنجم جدول این گروه را در اختیار دارند.

همچنین تیم والیبال شهدای ورزش کرمانشاه در دومین بازی این هفته این گروه میزبان تیم والیبال سفیر قم خواهد بود در شرایطی که تیم والیبال سفیر قم با 11 امتیاز رتبه ششم جدول را در اختیار دارد و تیم میزبان نیز با هشت امتیاز قعرنشین است.

در نهایت اینکه تیم‌های والیبال شهرداری دزفول و فولاد عظیمی گنبد نیز در این هفته بازی دارند اما با توافق دو باشگاه و موافقت سازمان لیگ این دیدار زودتر برگزار شد و در نهایت این تیم صدرنشین فولاد بود که به برتری 3 بر 2 دست یافت، ضمن اینکه در این هفته در گروه دوم تیم‌های شهرداری ملکان و مقاومت شهرداری ارومیه استراحت دارند.

انتهای پیام/78002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول