اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی

داور بین‌المللی والیبال رئیس هیئت شنا شد

ابراهیم فیروزی به مدت چهار سال به سمت رئیس هیئت شنای آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

داور بین‌المللی والیبال رئیس هیئت شنا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی  اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجان‌شرقی به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجا‌ن‌شرقی و به نائب رئیسی محسن سمیع‌زاده دبیر فدراسیون شنای کشور و با حضور 15 نفر از اعضاء مجمع برگزار و ابراهیم فیروزی با 15 رأی به مدت 4 سال به سمت رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

ابراهیم فیروزی که به مدت 6 ماه سرپرستی هیئت را بر عهده داشت در این مجمع در ارائه برنامه‌ها و گزارش کاری هیئت گفت: قرار گرفتن در بین 3 استان برتر کشور و اخلاق مداری و توسعه همگانی و قهرمانی شنای استان در اولویت کاری هیئت در 4 سال آینده قرار دارد.

وی افزود: در چهار سال آینده با پیروی از سیاست‌های کلان فدراسیون شنا و در چارچوب سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان از تمام ظرفیت‌های موجود و نیروهای مفید برای اعتلای شنا، شیرجه و واترپلوی استان تلاش خواهد شد.

رئیس هیئت شنای استان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های 6 ماهه گذشته این هیئت گفت: در اولین گام ساماندهی وضعیت موجود هیئت در رأس امور قرار گرفت و برای 26 عضو هیئت شرح وظایف تعریف شد.

وی گفت: 17 هیئت شنای شهرستانی ساماندهی شده و 8 کمیته  فنی فعال و وظایف هیئت شنای استان و شهرستان تبریز از هم تفکیک و وظایف شنای تبریز به شهرستان واگذار شد.

وی برگزاری رقابت‌های شنا در استان را در 3 شکل برشمرد و افزود: رقابت‌های استانی به صورت جشنواره‌ای، انتخابی و لیگ استانی برگزار می‌شود که در 6 ماه گذشته 4 دوره جشنواره، 12 مورد رقابت‌های انتخابی استان، 3 مورد لیگ شنا و واترپلو که در حال برگزاری است و 14 مورد اعزام به رقابت‌های مختلف کشوری داشته‌ایم.

وی افزود: حاصل 14 اعزام به رقابت‌های کشوری 80 مدال در شنا، شیرجه و واترپلوی کشور بوده که 14 طلا، 14 نقره و 10 برنز از آن شنا، 17 طلا، 13 نقره و 5 برنز حاصل رشته شیرجه و 5 عنوان قهرمانی تیمی و یک دومی و یک سومی تیمی بوده است.

رییس جدید هیئت شنای استان در ادامه بیان کرد: 4 شناگر مهدی پورعلی، میرعلی اصل مکاری، سروش قندچی و مهدی انصاری و 5 شیرجه رو به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

ابراهیم فیروزی در خصوص حضور در لیگ‌های کشوری افزود: در سال 92 قهرمانی تیم شیرجه شهرداری در لیگ برتر، حضور تیم شهرداری در لیگ دسته یک واترپلو و میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور رده‌های سنی در آذرشهر پس از 9 سال به دست آمده است.

انتهای پیام/60001/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول