اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج وزارت نیرو:

خدمت به شهدا در گرو حرکت در مسیر آنان است

فرمانده بسیج وزارت نیرو با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم ذره‌ای از خدمات شهدا را جبران کنیم گفت: خدمت به آنان در گرو حرکت در مسیر این بزرگواران است.

خدمت به شهدا در گرو حرکت در مسیر آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم راحمی پیش از ظهر امروز در همایش ایثارگران صنعت آب و برق استان همدان با بیان اینکه ایثارگران سرمایه‌های ملی هستند، افزود: اگر رشادت و فداکاری ایثارگران نبود، انقلابی با این شکل و با این عمق اتفاق نمی‌افتاد.

وی به اهداف سفر به همدان اشاره کرد و گفت: هدف از سفر ما به همدان خدمت به ایثارگران و بررسی مسائل و مشکلات پیش رو به منظور رسیدگی به آن است.

فرمانده بسیج وزارت نیرو عنوان کرد: علاوه بر رسیدگی به امور ایثارگران باید به آنان نیز گوشزد کنیم که مسئولیت‌های خود را به خوبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه ایثارگران نباید از رفتن به جبهه مغرور شوند، از نقش اثرگذار ایثارگران در کشور و عرصه خدمات‌رسانی به جامعه سخن گفت.

راحمی با بیان اینکه ایثارگران الگو هستند، ابراز داشت: در محیط کار و بیرون ایثارگران باید چه به لحاظ اخلاقی و چه کارکردی بهترین باشند.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم ذره‌ای از خدمات شهدا را جبران کنیم عنوان کرد: خدمت به آنان در گرو حرکت در مسیر این بزرگواران است.

فرمانده بسیج وزارت نیرو افزود: ایثارگران باید در محل کار اخلاق کریمانه و اعتقاد قوی و کارایی بالا داشته باشند تا جایگاه اصلی و والای خود را در جامعه حفظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش برجسته‌ بسیج در جامعه ابراز داشت: بسیج باید در همه ماموریت‌های جامعه وارد شده و همیاری و همکاری داشته باشد.

راحمی با اشاره به اینکه استان همدان 5 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده بیان داشت: امروز همدان در مهم‌ترین نقطه غرب کشور قرار دارد که می‌تواند نقش مهمی در سرنوشت کشور ایفا کند.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور در دنیا خواستار تربیت درست فرزندان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آنان شد.

فرمانده بسیج وزارت نیرو در پایان سخنانش با اشاره به شرایط کنونی استکبار جهانی ابراز داشت: ایثارگری‌ شهدا و جانبازان باعث سرافرازی ایران اسلامی و خواری نظام سلطه در جهان شده است.

انتهای پیام/89007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول