اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای بیش از 23 عنوان برنامه توسط کمیته ایثارگران در سبزوار

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از اجرای بیش از 23 عنوان برنامه توسط کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از 23 عنوان برنامه توسط کمیته ایثارگران در سبزوار

علیرضا رادمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دهه کمیته‌هایی را تشکیل داده که با توجه به نقش پر‌رنگ ایثارگران و خانواده معظم شهدا در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی این کمیته تشکیل شده است.

وی افزود: جلسات مختلفی در راستای هدفمند شدن برنامه‌های باشکوه دهه فجر توسط کمیته‌ها تا قبل از آغاز این دهه برگزار خواهد شد.

رادمان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط کمیته ایثارگران اضافه کرد: برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس شهدا، معرفی و الگو‌سازی از چند شهید انقلاب اسلامی با عنوان فدائیان ولایت و ... از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برکات این انقلاب هستند، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و انتقال فداکاری‌های آنان در راه عزت و سربلندی اسلام به نسل‌های بعد یک وظیفه مهم است.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول