اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل مطرح کرد

استفاده ظرفیت‌های مردمی در کنار اعتبارات قطره‌چکانی آموزش و پرورش

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: با اعتبارات قطره‌چکانی نمی‌توان پیشرفت قابل توجهی در فضاهای آموزشی شاهد بود بلکه باید در این امر از ظرفیت‌های مردمی بهره‌مند شویم.

استفاده ظرفیت‌های مردمی در کنار اعتبارات قطره‌چکانی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش رویکردهای مختلفی دارد که یکی از آنها ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه فضای آموزشی لازم است.

وی با اعلام اینکه باید به بحث آموزش و پرورش و همچنین تعلیم و تربیت توجه بیشتری شود، خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش این شهرستان یکی از شوراهای فعال مازندران بوده که حتی از معاون وزیر نیز تقدیرنامه دریافت کرده است.

رسولی با اعلام اینکه باید به انجمن اولیا و مربیان، خیران مدرسه‌ساز و معتمدین نیز توجه داشته باشیم، یادآور شد: در این شهرستان خیران زیادی در امر مدرسه‌سازی پیشگام بوده و از یکدیگر سبقت می‌گیرند و حتی این مسئله در روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی نیز مشاهده می‌شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل متذکر شد: با اعتبارات قطره‌چکانی نمی‌توان پیشرفت قابل توجهی به فضاهای آموزشی داد و در این امر باید از ظرفیت‌های مردمی بهره‌مند شویم.

رئیس شورای آموزش و پرورش آمل با تاکید اینکه مجمع خیران مدرسه‌ساز آمل در امر مدرسه‌سازی، تجهیز و ترمیم فضاهای آموزشی عملکرد بسیاری خوبی طی چند سال گذشته از خود برجای گذاشتند، بیان داشت: باید در آموزش و پرورش زیرساخت‌ها فراهم شود زیرا مبدا همه تحولات از آموزش و پرورش آغاز می‌شود و نسل آینده‌ساز کشور که باید سکان کشور را در اختیار بگیرند در آموزش و پرورش تعلیم و تربیت می‌شوند.

این مسئول با تاکید اینکه باید از ظرفیت شهری نیز در بحث آموزش و پرورش استفاده کنیم، تصریح کرد: نحوه عملکرد آموزش و پرورش از دیگر بحث‌های ما است و به ارتقای سطح علمی مدارس و دانش‌آموزان می‌اندیشیم.

رسولی با اشاره به اینکه باید مسئولان آموزش و پرورش شهرستان به نحوه آموزش در مدارس روستایی نیز نظارت داشته باشند، گفت: باید عملکرد معلمان در مناطق روستایی نیز رصد و بررسی شود.

وی با اعلام اینکه بحث تربیتی در آموزش و پرورش باید جدی گرفته شود، اضافه کرد: توسعه فضاهای آموزشی باید دیگر رویکرد ما باشد.

این مسئول با بیان اینکه مراسمات 9 دی امسال در مدارس آمل به طور جدی پیگیری و دنبال شد، گفت: در حماسه اسلامی ششم بهمن نیز باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا برای نسل آینده الگوسازی مناسبی شود.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل در پایان از افزایش 30 درصدی برنامه‌های هفته گرامیداشت حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن ماه امسال نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول