اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات خبر داد

برگزاری جشنواره شعر فرامنطقه‌ای «آیینه خورشید» در محلات

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات از برگزاری جشنواره شعر فرامنطقه‌ای با عنوان آیینه خورشید در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره شعر فرامنطقه‌ای «آیینه خورشید» در محلات

مهدی ملک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره 17 بهمن ماه به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور شاعران برتر استان و کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر کارگاه نقاشی پرتو هنر، کارگاه آموزشی خوشنویسی و طراحی کاغذ ابر و باد، نمایشگاه خوشنویسی، تذهیب و حجم در محلات برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات اجرای نمایشنامه ‌خوانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی، برپایی ایستگاه نقاشی در محل برگزاری نماز جمعه، برگزاری جشن دهه مبارک فجر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و... را از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه فجر اعلام کرد.

ملک‌محمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی اهداف بلندی را برای مردم ترسیم کرده است، خاطر نشان ساخت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید درست و کامل به نسل امروز منتقل شود تا تأثیر خود را بگذارد.

وی گفت: همه باید با وحدت و هماهنگی نسبت به پاسداشت این دهه اهتمام ورزیده و با حضور در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر خاطرات فراموش نشدنی پیروزی انقلاب را جشن بگیرند.

انتهای پیام/87001/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول