اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/113

علیزاده: از صدور هرگونه مجوز حفاری در لاهیجان همزمان با دهه فجر جلوگیری می‌کنیم

فرماندار لاهیجان گفت: از صدور مجوز هرگونه حفاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر لاهیجان جلوگیری می‌شود.

علیزاده: از صدور هرگونه مجوز حفاری در لاهیجان همزمان با دهه فجر جلوگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، محمد علیزاده امشب در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لاهیجان اظهار کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار مردم برای استقرار نظام اسلامی در ایران بوده است.

وی به تشکیل حکومت اسلامی توسط مردم اشاره کرد و افزود: مدیریت جامعه اسلامی توسط مردم انجام می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه کمیته‌های 20گانه ستاد دهه فجر لاهیجان تشکیل شده است، تصریح کرد: 12 بهمن جاری زنگ انقلاب همزمان با دیگر نقاط کشور در مدارس لاهیجان نواخته می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لاهیجان از رژه تاکسی‌ها در 12 بهمن جاری خبر داد و بیان کرد: خاطره‌گویی انقلاب اسلامی در واحدهای آموزشی لاهیجان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جنگ شادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مراکز آموزشی لاهیجان، خاطرنشان کرد: گفتمان‌های دینی با هماهنگی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

علیزاده، تعداد پروژه‌های افتتاحی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در لاهیجان را 84 پروژه اعلام کرد و گفت: پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار لاهیجان افتتاح 12 پروژه را از محل اعتبارات ملی عنوان کرد و یادآور شد: 48 پروژه از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی از جلوگیری از صدور هرگونه مجوز حفاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر لاهیجان خبر داد و اظهار کرد: کمیته فضاسازی مسئولیت مذکور را به عهده دارد.

علیزاده با اشاره به نورافشانی آسمان شهر لاهیجان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مسابقه ماهی‌گیری خانوادگی در حاشیه استخر لاهیجان در دهه فجر برگزار می‌شود.

فرماندار لاهیجان به استفاده رایگان کارکنان و هیئت‌های ورزشی این شهرستان از تله‌کابین احرار همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گردهمایی بزرگ فجر انقلاب اسلامی با حضور دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در لاهیجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول