اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندرعباس خبر داد

اجرای برنامه‌های وسیع فرهنگی و ورزشی در دهه فجر

شهردار بندرعباس از اجرای برنامه‌های وسیع فرهنگی و ورزشی در دهه فجر خبر داد.

اجرای برنامه‌های وسیع فرهنگی و ورزشی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده گفت: شهرداری بندرعباس مجموعه اقدامات گسترده‌ای را به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده که در سطح شهر به اجرا خواهد گذاشت.

وی افزود: به مناسبت ایام‌الله مبارک دهه فجر و سی و پنج امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداری بندرعباس اقدام به نورپردازی و آذین بندی میادین و خیابان‌های اصلی سطح شهر می‌کند.

شهردار بندرعباس هویت‌بخشی به سیمای بصری شهر را یکی از برنامه‌های مهم شهرداری بندرعباس برشمرد.

وی افزود: مردم انتظار دارند، فضای شهر در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، متفاوت باشد و این فضاسازی توسط شهرداری محقق خواهد شد.

امینی‌زاده با اشاره به اینکه نسل جوان باید با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند، بیان داشت: همواره سعی نموده‌ایم برنامه‌های دهه فجر امسال تمام مخاطبین از خردسال، نوجوان، جوانان و بزرگسالان را در بر گیرد.

وی بیان داشت: تمام سازمان‌ها، نهادها و بخش‌های خصوصی باید به پاسداشت این ایام با یکدیگر همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

شهردار بندرعباس برنامه‌های فرهنگی سطح شهر را برپایی نمایشگاه عکس انقلاب هرمزگان، پخش سرودهای انقلابی در بوستان‌ها، برگزاری جشن انقلاب در 9 محله توسط مناطق سه گانه شهرداری و جشن بزرگ انقلاب (حوزه پشت فرمانداری)، همایش بزرگ دختران به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (ع)، برگزاری تور انقلاب ویژه نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های مساجد عنوان کرد.

امینی‌زاده در ادامه برنامه‌های ورزشی را تشریح کرد و گفت: جشنواره ورزش‌های ساحلی جام فجر از قبیل پیاده‌روی، نرمش، والیبال، بسکتبال، هندبال، دوچرخه‌سواری و اجرای ورزش‌های بومی و محلی (طناب‌زنی) از جمله برنامه‌هایی است که در دهه‌فجر اجرایی خواهد شد.

شهردار بندرعباس در ادامه کوهپیمایی خانواده، دوچرخه سواری برای سنین (10 تا 70 سال)، فوتبال چهارجانبه، مسابقات گل کوچک بانوان و آقایان، ماهیگیری خانواده، همایش کودک و خانواده (رشته‌های دارت، تیر و کمان و ...) را از دیگر برنامه‌های ورزشی نام برد.

امینی‌زاده در پایان رونمایی المان ماهی، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی را نیز از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: برای بیست و دوم بهمن ماه جاری نیز برنامه ویژه‌ای را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/2310/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول