اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان هفته پنجم

سفیر صدرنشین لیگ برتر فوتبال قم شد

تیم فوتبال سفیر گفتمان با استفاده از تساوی تیم‌های مدعی هما و اتحاد بر صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم تکیه زد.

سفیر صدرنشین لیگ برتر فوتبال قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال هشت تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم حضور دارند تنها 2 هفته دیگر به پایان دیدارهای نیم فصل اول باقی مانده است و رقابت تیم‌های مدعی قهرمانی هر هفته داغ‌تر و حساس‌تر از هفته قبل می‌شود.

در فاصله 2 هفته به پایان بازی‌های نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در حال حاضر تیم فوتبال سفیر گفتمان با کسب 13 امتیاز فاصله‌ای 2 امتیازی را با دیگر رقبای خود ایجاد کرده و با خیالی نسبتاً آسوده در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته است.

طبق برنامه کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم برنامه‌ریزی بازی‌های هفته پنجم به شکلی صورت گرفته بود که باید تیم‌های انصار و سفیر گفتمان نخستین مسابقه هفته را برگزار می‌کردند ولی حضور نیافتن تیم انصار در زمین مسابقه اهالی فوتبال قم را شگفت‌زده کرد تا در نهایت نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تیم سفیر گفتمان به ثبت برسد و این تیم بدون زحمت سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد.

البته این اتفاق موجی از اعتراض از سوی دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم را به دنبال داشت و باید منتظر تصمیم برگزارکنندگان مسابقه و همچنین نظر نهایی کمیته انضباطی هیئت فوتبال قم درباره تیم خاطی یعنی انصار بود.

این در حالی است که مشابه این اتفاقات در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم فقط 2 بار رخ داده و هر 2 بار نیز برای تیم سفیر گفتمان اتفاق افتاده است به طوری که پیش از این نیز تیم پیمان برابر سفیر گفتمان حاضر نشده تا تیم سفیر 6 امتیاز از 13 امتیاز اندوخته خود را بدون انجام بازی به دست بیاورد.

در دومین بازی این هفته تیم‌های فوتبال استقلال و پیمان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر 2 تیم با برتری 2 بر صفر به سود تیم استقلال قم به پایان رسید تا آبی‌ها نخستین بار در این فصل طعم شیرین پیروزی را بچشند و تیم پیمان نیز همچنان در انتهای جدول رده‌بندی باشد.

حساس‌ترین مسابقه این هفته را بی‌گمان تیم‌های هما و اتحاد برگزار کردند که در پایان 90 دقیقه رقابت، 2 تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند و در نیمه اول این بازی تیم هما با پیروزی 2 بر صفر به رختکن رفت و در نیمه دوم تیم اتحاد 2 گل خورده را جبران کرد تا امتیازها تقسیم شود.

تیم‌های آبادگران و عقاب پردیسان نیز آخرین بازی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در هفته پنجم از نیم فصل نخست آن را برگزار کردند که در نهایت 2 تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا بدین ترتیب پرونده این هفته از رقابت‌ها با صدرنشینی تیم سفیر بسته شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول