اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غلبه بر آب منطقه‌ای کرمانشاه

امید صبای قم مشک‌فشان خواهد شد

امیدهای تیم صبای قم برای صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با پیروزی این تیم در هفته سیزدهم این رقابت‌ها زنده شد.

امید صبای قم مشک‌فشان خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از سه هفته تعطیلی لیگ دسته اول به دلیل امتحانات پایان ترم تحصیلی دانش‌آموزان، فوتبالیست‌های جوان صبای قم در تلاش برای جبران ناکامی‌های دو هفته اخیر لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه رفتند و توانستند این تیم را در حضور طرفدارانش با اختلاف یک گل شکست بدهند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم بعد از اینکه در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در خانه خود ناباورانه مغلوب تیم خورشید قروه کردستان شد به فکر جبران امتیازات از دست رفته در دیدار با آب منطقه‌ای کرمانشاه به برتری 2 بر یک دست یافت.

فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در حالی هفته سیزدهم خود را پشت سر گذاشت که تیم جوانان صبا از بازی هفته قبل خود خاطره خوبی نداشت زیرا این تیم که در این فصل پیش از این تنها یک بار در خانه به حریفان باخته بود، در هفته دوازدهم دومین باخت خانگی این فصل را پذیرا شده بود و با انگیزه جبران مافات به کرمانشاه سفر کرد و دست پر به قم بازگشت.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم قبل از این در هفته اول بازی‌های مرحله گروهی یک بار با حساب سه بر یک به میهمان خود یعنی تیم جوانان پاس همدان باخته بودند و در هفته دوازدهم این بازی‌ها نیز با همین نتیجه طعم تلخ شکست در خانه را برابر تیم خورشید قروه کردستان چشیدند.

دیدار هفته سوم از دور برگشت مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم جوانان صبای قم در بازی نیم فصل اول که در ورزشگاه تختی قم به انجام رسید با حساب 3 بر 2 برابر نماینده کرمانشاه پیروز شده بود.

امسال در مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور مهدی گائینی از مربیان جوان و بومی فوتبال استان قم هدایت تیم جوانان صبا را بر عهده دارد و گائینی و تیمش با کسب پیروزی در میهمانی تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه 17 امتیازی شدند و به صعود از گروه دوم مقدماتی لیگ دسته جوانان کشور امیدوار ماندند.

علاوه بر تیم جوانان صبای قم، هشت تیم دیگر نیز در کنار این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حاضر هستند و بازی‌های خود را در مرحله گروهی به منظور راهیابی به لیگ برتر به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

در این گروه تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم، پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماه‌شهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول