اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقابل داماش گیلان در لیگ برتر

صبای قم به کسب چهارمین پیروزی در خانه می‌اندیشد

تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه مقابل تیم داماش گیلان به دنبال شکستن طلسم ناکامی‌های خود به میدان می‌رود.

صبای قم به کسب چهارمین پیروزی در خانه می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ نهمین هفته دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با فاصله‌ای پنج روزه نسبت به دیدارهای روز اول خود که اول بهمن برگزار شد، در ششمین روز بهمن ماه با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در دیداری داخل خانه میزبان تیم فوتبال داماش گیلان خواهد بود.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم از ساعت 14 و 30 دقیقه عصر یکشنبه ششم بهمن ماه در زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین بازی داخل خانه مقابل حریف گیلانی خود که یکی از تیم‌های رده‌های انتهایی جدول رده بندی این فصل است به میدان می‌رود.

صبای قم با ترکیبی از بازیکنانی که بعد از کسب چهار امتیاز از دو بازی خارج از خانه مقابل فجر شهید سپاسی و تراکتورسازی تبریز آمادگی بالایی دارند و سرشار از انگیزه و استعداد برای نشان دادن نبوغ خود به دنبال موفقیت در مسابقات این فصل لیگ برتر تلاش می‌کنند، برای کسب چهارمین برد خانگی خود به مصاف داماش گیلان خواهد رفت.

نماینده فوتبال قم در حالی مقابل تیم داماش گیلان قرار می‌گیرد که عملکرد این تیم در بازی‌های قبل خانگی خوب و قابل توجه نبوده است و اگر روند نتایج خوب این تیم همچنان ادامه یابد، می‌توان انتظار این را داشت که این تیم در ادامه لیگ شرایط بدی نیز پیدا کرده و حتی چیزی که انتظارش نمی‌رود یعنی سقوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز برای این تیم اتفاق بیافتد.

به همان اندازه که خطر سقوط پیش روی صبایی‌ها است و این تیم را تهدید می‌کند، اگر صبای قم بتواند این هفته در مقابل داماش گیلان که هم اکنون در مکان دوازدهم یک پله پائین‌تر از صبا است به پیروزی دست یابد، شانس صعود به مکان‌های بالای جدول نیز برای این تیم وجود دارد.

صبای قم تیم دوازدهم رده‌بندی حال حاضر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود که از هفته نهم که موفق به شکست راه آهن سورینت در خانه شد، تاکنون نتوانسته است در خانه مقابل حریفان خود به پیروزی برسد و در حال حاضر از 11 بازی خانگی، سه پیروزی برابر تیم‌های ملوان بندرانزلی، فجر شهید سپاسی شیراز و راه‌آهن سورینت در کارنامه دارد.

همچنین صبای قم در خانه با تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس تهران مساوی کرده است و به تیم‌های نفت تهران، فولاد خوزستان، استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز نیز در دیدارهای خانگی باخته است.

دیدار صبای قم و داماش گیلان در حالی عصر ششمین روز بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می‌رسد که صبای قم با 23 امتیاز در مکان یازدهم جای دارد و داماش گیلان با کسب 22 امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول