اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان نور خبر داد

تشکیل 13 کمیته تخصصی دهه فجر در شهرستان نور

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان نور از تشکیل 13 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 13 کمیته تخصصی دهه فجر در شهرستان نور

قنبرعلی داداش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور افزود: با تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان و راه‌اندازی دبیرخانه این ستاد در فرمانداری برای هماهنگی‌های بیشتر و اجرای هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های ستاد 13 کمیته تخصصی با مسئولیت ادارات مرتبط شکل گرفت.

 دبیر ستاد دهه فجر شهرستان نور افزود: کمیته فرهنگی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته ورزشی با مسئولیت اداره ورزش و جوانان، کمیته مراسم‌ها با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی، کمیته عمرانی با مسئولیت واحد عمرانی فرمانداری، کمیته ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله این کمیته‌ها است.

 وی ادامه داد: از دیگر کمیته‌ها، کمیته بانوان با مسئولیت امور بانوان فرمانداری، کمیته اصناف با مسئولیت اداره صنعت، معدن و تجارت،کمیته فرهنگیان با مسئولیت اداره آموزش و پرورش، کمیته دانشجویی با مسئولیت دانشگاه آزاد،کمیته کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری، کمیته طرح و برنامه با مسئولیت روابط عمومی فرمانداری،کمیته ارتباطات و فضاسازی با مسئولیت شهرداری‌ها است.

 مسئول روابط عمومی فرمانداری نور ابراز داشت: در کنار این ستاد و کمیته‌ها،ستادهای فرعی در دو بخش چمستان و بلده با مسئولیت بخشداران و ادارات مستقر فعال شدند تا بزرگداشت پیروزی انقلاب در شان خود و در سطح شهرستان برگزار شود.

 داداش‌پور همچنین از برگزاری جلسات جداگانه و مستمر کمیته‌ها با اعضای خود جهت کیفی‌سازی برنامه‌ها خبر داد.

انتهای پیام/86023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول