اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی ساری خبر داد

برگزاری جشن فرهنگی ـ ورزشی به مناسبت دهه فجر در ساری

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ساری اظهار داشت: در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با همدلی و تعامل مسئولان جشن بزرگ فرهنگی ـ ورزشی در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

برگزاری جشن فرهنگی ـ ورزشی به مناسبت دهه فجر در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید رمضان‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش پیاده‌روی 500 دانش‌آموز مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) با عنوان «روز خوش بعد از امتحان» برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ورزش‌های همگانی فراهم کردن بستری مناسب برای روحیه‌بخشی و تندرستی است اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی مرکز استان با تعامل و همکاری ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان ساری این همایش را برگزار کرد.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: جامعه ورزش به تمامی رشته‌ها نیاز دارد، اما ورزش همگانی از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که نشاط و شادابی را به جامعه تزریق می‌کند.

رمضان‌پور با بیان اینکه این همایش در راستای اهداف و برنامه‌های کمیته بازی‌ها و ورزش‌های کودکانه این هیئت برگزار شد گفت: زمان بعد از امتحان دانش‌آموزان بهترین فرصت برای فراهم کردن یک فضای نشاط‌آور و پویا بوده است.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ساری با اعلام اینکه امروزه هر جامعه‌ای برای پیشرفت و توسعه نیازمند جمعیت سالم و پویا است تصریح کرد: ورزش همگانی به دلیل نشاط و شادابی که به تعداد بیشتری از مردم جامعه می‌بخشد بیش از سایر ورزش‌ها اهمیت دارد.

رمضان‌پور بیان داشت: این همایش با تجمع دانش‌آموزان در میدان امام حسین(ع) ساری آغاز و پس از پیمودن مسیر خیابان فرهنگ این شهرستان و استقرار در سالن ورزشی زنده یاد سید رسول حسینی به کار خود پایان داد.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ساری اظهار داشت: در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با همدلی و تعامل مسئولان جشن بزرگ فرهنگی - ورزشی در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، این همایش با اجرای رضا افضلی(عمو نیما) هنرمند نام آشنا در زمینه کارهای کودک استان و 500 دانش‌آموز مقطع ابتدایی با اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ ورزشی برگزار شد.

انتهای پیام/86018/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول