اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:

اجرای توافق ژنو در کنار توجه به ظرفیت‌های داخل کشور انجام شود

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: در کنار عملیاتی کردن توافقنامه ژنو باید نگاه ما به توانمندی‌های داخلی و بهر‌ه‌گیری از این ظرفیت‌ها باشد.

اجرای توافق ژنو در کنار توجه به ظرفیت‌های داخل کشور انجام شود

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اجرای توافقنامه ژنو با توجه به ظرفیت‌های داخل کشور و بهره‌گیری از توانمندی‌های هسته‌ای انجام شود تا معلوم شود که کشور ما بیشتر از لغو تحریم به ظرفیت‌های داخلی چشم امید دوخته است.

وی افزود: اگر امروز شاهد عملیاتی شدن توافقنامه ژنو و رفع بسیاری از تحریم‌ها از سوی غربی‌ها هستیم این نشان می‌دهد که ما در رویکردهای خود صداقت داشتیم و فضا را برای یک رفتار تعاملی مهیا کردیم.

وی در مورد اجرای توافقات اخیر ژنو از سوی کشورهای غربی و تصمیم خوبی که اتحادیه اروپا برای لغو تحریم‌ها گرفته است، تصریح کرد: ما از این حرکت اتحادیه اروپا و کشورهای 1+5 در لغو تحریم‌های ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران خوشحال هستیم و در این زمینه تلاش و کوشش ما بر این است که بر اساس توافق ژنو ما نیز حسن نیت خودمان را با عمل به تعهدات ژنو نشان دهیم تا به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر این حرکت‌ها ادامه پیدا کند و ما در بسیاری از بخش‌ها شاهد شکسته شدن تحریم‌های دشمنان باشیم آثار خوبی را در تحولات اقتصادی به نظاره می‌نشینیم که زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا اقتصاد کشورمان بیش از هر زمان دیگر رونق گرفته و توسعه پیدا کند.

برومند گفت: هر چند در اجرای این توافقنامه برخی کارشکنی‌ها انجام شده اما زمانی که صداقت ایران برای اروپایی‌ها محرز شده داوطلبانه به اجرای بندهای مختلف توافقنامه ژنو اقدام کردند که انتظار می‌رود با نتایج مثبت روبرو باشد.

وی در مورد کسالت روزهای اخیر خود خاطرنشان کرد: کسالت جزیی که در روزهای اخیر برای بنده به وجود آمده بود برطرف شده و در حال حاضر در وضعیت جسمی مناسبی قرار دارم.

این نماینده مجلس ادامه داد: بنده بعد از چند روز استراحت و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی که در بیمارستان پارس‌آباد انجام شد بهبودی خود را بازیافتم و در این زمینه مدیون پزشکان و پرستاران و مراکز درمانی هستم که در این مدت مراقبت‌های لازم و تلاَش‌های خوبی را در مداوای بنده و سایر بیماران انجام دادند.

برومند در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: در حال حاضر بنده از بیمارستان مرخص شده‌ام و حال عمومی‌ام خوب است و به عنوان نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس به انجام وظیفه خود ادامه میدهم و در این زمینه پیگیر مطالبات منطقه و مردم شهرهای بیله‌سوار و پارس‌آباد هستم که سال‌ها است در انتظار تحقق آرزوهای خود به ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی، رونق کشاورزی و صنعتی هستند که می‌تواند اسباب تحول منطقه را فراهم کند.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول