اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

طرف مقابل توافقات ژنو اعتمادسازی کند/ انتظار شفاف‌سازی داریم

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد طرف مقابل در مذاکرات ژنو باید با اقدامات خود به نوعی آغاز به اعتمادسازی کند.

طرف مقابل توافقات ژنو اعتمادسازی کند/ انتظار شفاف‌سازی داریم

نصرالله پژمانفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مجلس و دولت به طور کامل به تیم مذاکره کننده خود اعتماد دارند ولی چند برابر اعتماد نسبت به تیم خود، نسبت به تیم مقابل بی‌اعتماد هستند.

وی با بیان اینکه شرط اصلی ایران برای اجرایی شدن توافق ژنو برداشته شدن تمام تحریم‌ها علیه ایران است، تصریح کرد: در حال حاضر که ایران اقدامات ذکر شده در مذاکره را انجام داده است طرف مقابل نیز باید شروع به لغو تحریم‌ها کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی شرط اصلی اجرا شدن هر توافقی را برابری هزینه و درآمد دانست و تصریح‌ کرد: باید بررسی کرد که طرف مقابل در توافقات، اقداماتی که باید انجام دهد را انجام می‌دهد تا بتوان در مورد درآمد و هزینه این توافقات نظر داد.

پژمانفر تاکید کرد: در واقع طرف مقابل در توافق ژنو باید اقدامات خود در راستای لغو تحریم‌ها را برای تمام دنیا از جمله جامعه ایران شفاف‌سازی کند تا بتوان به ادامه این توافقات امیدوار بود.

وی گفت: اگر طرف مقابل در مذاکرات ژنو قصد تخطی از توافقات صورت گرفته را داشته باشد در واقع رفتاری بسیار غیرمنطقی را پیش گرفته است که با عکس‌العمل ایران مواجه می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول