اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاریان مصری و بین‌المللی

سی و ششمین دوره مسابقات کشوری در فارس برگزار می‌شود

سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم، با حضور قاریان برجسته مصری و بین‌المللی در بقاع متبرکه فارس برگزار می‌شود.

سی و ششمین دوره مسابقات کشوری در فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، مسئول کمیته محافل قرآنی سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اظهار داشت: از 26 بهمن تا ششم اسفند ماه سال جاری، پنج محفل انس با قرآن کریم در استان فارس برگزار می‌شود که بقاع متبرکه این استان، در این ایام، میزبان قاریان مصری و بین‌المللی هستند.  

سید امیرعباس جلالی اضافه کرد: یکی دیگر از این محافل قرآنی، ویژه شکوفه‌ها بوده که قرار است در مدارس تمام استان و با حضور قاریان کشوری و نیز حافظان و قاریان ممتاز استانی برپا شود.

وی از برگزاری محافل انس با قرآن ویژه نهادها، سازمان‌ها و همچنین خواهران خبر داد و افزود: برابر تعاملاتی که با سازمان‌ها و نهادها انجام شده، حضور قاریان بین‌المللی، گروه تواشیح و قاریان و حافظان استانی در این محافل نورانی، قطعی است.

این مسئول برپایی کرسی ملی تلاوت را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این کمیته برشمرد و ابراز داشت: این نشست در مساجد استان فارس با حضور یکی از قاریان ممتاز کشوری بین نمازهای ظهر و عصر و نیز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

مسئول کمیته محافل قرآنی سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم خاطرنشان کرد: پخش زنده محافل اذان از صدا و سیمای مرکز فارس با حضور قاری برجسته کشوری پیش از نمازها، از دیگر برنامه‌های این کمیته در روزهای برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم است.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول