به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، غلامعلی دهقانیان وظیفه خطیر کمیته تبلیغات سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم را پوشش کامل این دوره دانست و اظهار داشت: تاکنون حدود 10 نشست با ادارهها و سازمانهای مختلف استانی از جمله اداره کل آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری شیراز در راستای هرچه بهتر پوشش دادن برنامههای این رقابت بزرگ کشوری، برگزار کردهایم.
وی با اشاره به تهیه و آمادهسازی فضای سالن مسابقات و طراحی دکوراسیون آن افزود: حدود 13 دوربین، ارتباط تصویری اتاق داوران و سالن را فراهم میکند و به هر یک از مسابقهدهندگان کارنامهای در قالب یک لوح فشرده داده میشود تا نحوه قرائت خود را ارزیابی کنند.
این مسئول تهیه، چاپ و توزیع بروشور و پوسترهای مسابقات در سطح شهر، ادارات، مراکز قرآنی و سایر دستگاههای دولتی را از دیگر وظایف کمیته تبلیغات عنوان کرد و ابراز داشت: در سطح شهر شیراز به منظور حفظ زیبایی شهری از هیچگونه بنری استفاده نمیشود و این کمیته در نظر دارد در رایزنی با شهرداری و کانونهای تبلیغاتی که بیلبوردهای سطح شهر را در اختیار دارند، از 100 بیلبورد برای تبلیغات استفاده کند.
وی رایزنی درباره اختصاص صفحه اول مطبوعات به این رویداد بزرگ کشوری را از دیگر اقدامات کمیته تبلیغات خواند و تصریح کرد: دو تیزر تبلیغاتی در دست ساخت است، یکی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که برای پخش به شبکههای ملی داده شده و دیگری توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، که با هماهنگی صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز این استان، در ایام مسابقات و پیش از آن پخش میشود.
انتهای پیام/2448/صا/ث3001