اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

هوشمندسازی 1397 کلاس درس در آمل

معاون اداره آموزش و پرورش آمل از هوشمندسازی یک‌هزار و 397 کلاس درس در این شهرستان خبر داد.

هوشمندسازی 1397 کلاس درس در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ابراهیم پرسیان بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهای تربیتی و آموزشی کشور است که در آن آینده‌سازان فردای کشورمان برای در اختیار گرفتن سکان‌های مدیریتی آماده می‌شوند.

وی با اعلام اینکه هوشمندسازی یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی بود که در سال‌های گذشته در سطح مدارس کشور به اجرا درآمده و هنوز نیز ادامه دارد، تصریح کرد: آمل هم یکی از شهرهای پیشرو مازندران در امر هوشمندسازی کلاس‌های درس است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش آمل خاطرنشان کرد: در تیر و مردادماه امسال تعداد 850 کلاس درس این شهرستان هوشمندسازی شد.

به گفته پرسیان، هم‌اکنون یک‌هزار و 397 کلاس درس آمل هوشمندسازی شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش آمل متذکر شد: کلاس‌های هوشمندسازی سیار نیز از طرح‌هایی است که برای استفاده دانش‌آموزان در مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته است.

وی درباره برگزاری فیلم رشد در این شهرستان گفت: اجرای فیلم رشد نیز یکی از برنامه‌هایی بود که در آن آمل همانند دیگر شهرهای مازندران میزبانی از آن را برعهده داشت.

پرسیان تصریح کرد: چهل و سومین دوره فیلم رشد اواخر بهمن ماه امسال نیز به اجرا در می‌آید که آمل نیز یکی از میزبانان این جشنواره بوده و فیلم‌های مورد نظر برای استفاده فرهنگیان و دانش‌آموزان به روی پرده می‌رود.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول