اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انقلاب

همایش بزرگ پیاده‌روی در شهربابک برگزار می‌شود

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در روز 11 بهمن ماه جاری و جشن بزرگ پیروزی انقلاب در روستای استبرق از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شهربابک اعلام شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی در شهربابک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهربابک ظهر امروز در جلسه گرامیداشت ستاد دهه فجر این شهرستان با اشاره به گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با توکل به خداوند متعال و پشتوانه ملت ایران انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی بیان داشت: ملت ایران به واسطه انقلاب اسلامی عزت و استقلال بسیاری پیدا کردند که باید این عزت و استقلال را پاس بداریم.

منتظری عنوان کرد: تمام تلاش دشمنان نظام انقلاب اسلامی در دوران بعد از انقلاب در راستای نابود کردن انقلاب بود که به لطف خداوند و حضور گسترده مردم در صحنه، انقلاب اسلامی سال به سال قدرتمندانه‌تر و باشکوه‌تر راه خود را ادامه داد.

امام جمعه شهربابک با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: با وجود تمام فشارهای دشمنان، انقلاب اسلامی با قدرت هر چه تمام راه خود را ادامه داده و هر روز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری است.

وی با اشاره به نشست ژنو بیان داشت: اگر امروز تمام قدرت‌های دنیا با ایران بر سر یک میز می‌نشینند و مذاکره می‌کنند بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران است که با دیپلماسی قوی هیچ سنخیتی با سازش و تسلیم شدن ندارد.

به گزارش فارس، برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در روز 11 بهمن ماه جاری، برگزاری جشن کمیته روستایی در روستای استبرق، برگزاری رژه موتوری توسط سپاه شهربابک، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و ... از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در شهربابک اعلام شد.

انتهای پیام/‌80023/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول