اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

تبیین جایگاه رهبری در پیروزی انقلاب در دهه فجر انجام شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تبیین جایگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیروزی انقلاب در دهه فجر باید انجام شود.

تبیین جایگاه رهبری در پیروزی انقلاب در دهه فجر انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین حسین ذوالفقاری ظهر امروز در دومین جلسه ستاد گرامیداشت ایام‏الله دهه فجر سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان سمنان که با حضور فرماندار سمنان و مسئولان 17 کمیته‏ تخصصی ستاد در محل فرمانداری سمنان تشکیل شد، با اشاره به تکلیف و دین  همه مردم نسبت به امام و رهبری و خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اظهار داشت: باید با وحدت و هماهنگی نسبت به پاسداشت این دهه و تبیین جایگاه رهبری در پیروزی و استمرار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم و به ویژه نوجوانان و جوانان را با آرمان‏های امام راحل آشنا سازیم.

در ادامه مسئولان کمیته‏ها، برنامه‏های خود را در این دهه ارائه کردند که اهم آن اجرای بیش از 350 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در دهه فجر در شهرستان سمنان است.

دیدار با خانواده‏های معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، فرهنگی و برپایی نمایشگاه عکس، شب شعر، اجرای نمایش و تئاتر موزیکال و پرده‏خوانی جشن‏های بزرگ جوانان و جشن ویژه کودکان و بانوان نیز از دیگر برنامه‏های دهه فجر در سمنان است.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول