اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر کرمان خبر داد

فعالیت 500 تشکل مردمی دهه فجر در کرمان

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: 500 تشکل مردمی مرتبط با دهه فجر در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 500 تشکل مردمی دهه فجر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی ظهر امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار داشت: فلسفه تشکیل این جلسه هم‌اندیشی برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از عرصه رسانه و جامعه رسانه‌ای برای آگاهی‌بخشی به جامعه در دهه فجر است.

وی بیان کرد: در هر جامعه‌ای روزهایی را با نگاه ملی و رویکرد و ایدئولوژی خود به عنوان روزهای ماندگار ضبط و ثبت می‌کنند، اما در جامعه اسلامی علاوه بر نگاه ملی از نگاه اعتقادی برای برنامه‌های ملی و مذهبی برخوردار هستیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: امام خمینی (ره) می‌فرماید، «درون‌مایه برنامه‌های دهه فجر باید اسلامی، دینی و مذهبی باشد» و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم منشأ و مبدأ انقلاب اسلامی را نهضت حسینی می‌دانند.

صدفی با اشاره به اینکه پایه و اساس انقلاب اسلامی نهضت سیدالشهدا (ع) و مبانی دینی و اعتقادی است، عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بر اساس آموزه‌های دینی است.

وی ابراز داشت: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در قالب‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نمایشگاهی، قرآنی، رسانه‌ای و مراسم در استان کرمان برگزار می‌شود.

این مسئول مطرح کرد: عملکرد رسانه‌های استان کرمان در برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی مستمر، تاثیرگذار و ارزشمند بوده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی نقش ساماندهی برنامه‌های سالگرد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

صدفی مشارکت عمومی مردم را رویکرد مهم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در اجرای برنامه‌ها برشمرد و افزود: هر سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، حضور مردم در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پررنگ‌تر می‌شود.

وی گفت: 500 تشکل مردمی همراه با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/80019/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول