اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

7 هزار واحد مسکن مهر هرمزگان در انتظار واگذاری انشعاب آب و برق هستند

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان عدم تکمیل زیرساخت‌ها را از دلایل عمده تاخیر در بهره‌برداری 7 هزار واحد مسکن مهر در استان عنوان کرد.

7 هزار واحد مسکن مهر هرمزگان در انتظار واگذاری انشعاب آب و برق هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرشید دستوان صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: در حال حاضر 7 هزار و 200 واحد مسکن مهر در هرمزگان تکمیل شده است که بدلیل عدم تکمیل زیرساخت‌هایی همچون برق، آب و فاضلاب، گاز و مخابرات امکان سکونت در این واحدها میسر نیست.

وی با بیان اینکه شرکت‌های مربوطه در تکمیل این زیرساخت‌ها همکاری‌های لازم با راه و شهرسازی داشته‌اند، افزود: سرعت در تکمیل زیرساخت‌ها دغدغه راه و شهرسازی را کاهش می‌دهد.

دستوان همچنین اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در هرمزگان از مجموع 56 هزار و 290 واحدی که پالایش نهایی برای احداث آن صورت گرفت، برای 98 درصد پروانه ساختمانی اخذ شده، که 34 هزار و 692 واحد شامل 61 درصد مجموع طرح‌ها در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

وی ادامه داد: در مجموع میزان پیشرفت فیزیکی طرح های مسکن مهر در هرمزگان 82 درصد بوده که 40 هزار واحد مسکن مهر در این استان مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر و بیش از 16 هزار واحد نیز مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: در شهر بندرعباس نیز احداث 32 هزار واحد مسکن مهر عملیاتی شده و مجموع تسهیلات پرداخت شده به طرح‌های مسکن مهر در هرمزگان بالغ بر یک‌هزار و 115 میلیارد تومان بوده است.

دستوان تصریح کرد: در مجموع تاکنون 23 هزار و 390 واحد مسکن مهر در هرمزگان افتتاح شده و حدود 7 هزار و 200 واحد دیگر نیز آماده افتتاح طی سال‌ جاری است.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول