اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای فریدونکنار:

مسکن مهر فریدونکنار مشکل آب شرب ندارد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدونکنار گفت: آب شرب سالم در تمام مجتمع‌های مسکن مهر فریدونکنار جریان دارد.

مسکن مهر فریدونکنار مشکل آب شرب ندارد

حمیدرضا خدابخش‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فریدونکنار بیان داشت: جابجایی خط انتقال 500 میلیمتری به طول 250 متر به دلیل اجرای تقاطع غیر هم‌سطح پل هوایی در میدان‌گاهی انتهای خیابان حضرت ولیعصر(عج) با هزینه دو میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

به گفته خدابخش‌پور، افزایش ظرفیت انتقال آب به میزان 40 لیتر در ثانیه برای آبرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر و بالا بردن سطح کیفی آب شرب با هزینه‌ای معادل هشت میلیارد ریال عملیات اجرایی آن به اتمام رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدونکنار اظهار کرد: آبرسانی به شهرک فرزادشهر با اجرای توسعه شبکه توزیع به طول 900 متر و شبکه داخلی به طول یک هزار و 500 متر با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون ریال مورد افتتاح قرار گرفت و آبرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر با اجرای شبکه به طول هزار و 600 متر که با هزینه‌ای معادل یک میلیارد ریال نیز اجرا شد.

خدابخش‌پور تصریح کرد: جابجایی خط انتقال 500 میلیمتری به طول دو هزار و 300 متر با جنس چدن داکتیل در مسیر جاده درویش‌خیل به علت تعریض محور آمل به فریدونکنار به‌منظور جلوگیری از شکستگی‌ها به مرحله اجرا و بهره‌برداری درآمده است.

وی گفت: امور آب و فاضلاب شهری فریدونکنار با هشت حلقه چاه فعال و در حدود 200 لیتر در ثانیه و خط انتقال به طول 25 کیلومتر و مخازنی با حجم 17 هزار و 500 متر مکعب و شبکه‌ای به طول 142 کیلومتر وظیفه تأمین و توزیع آب شرب مشترکان را به خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/86022/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول