اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

رد رشوه یک‌میلیاردی توسط پلیس فارس

فرمانده انتظامی فارس از رد رشوه یک‌میلیارد ریالی توسط ماموران انتظامی صحیح‌العمل این استان در 9 ماهه گذشته خبر داد.

رد رشوه یک‌میلیاردی توسط پلیس فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری ماموران انتظامی استان فارس 676 مورد پیشنهاد رشوه را رد و مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی صورت‌جلسه کردند.

وی اضافه کرد: در این مدت ماموران صحیح‌العمل انتظامی استان فارس با زدن دست رد بر سینه افراد راشی، یک‌میلیارد و 104 میلیون و 388 هزار ریال رشوه پیشنهادی را رد کردند.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: در این راستا به منظور تجلیل و قدردانی از این ماموران صحیح‌العمل، 200 میلیون و 622 هزار و 800 ریال از طرف فرماندهی انتظامی استان فارس به عنوان پاداش به این ماموران، پرداخت شده است.

سجادیان در ادامه از افزایش چهار درصدی مراجعه و تماس‌های مردمی با دفتر نظارت هماهنگی فرماندهی انتظامی استان فارس در 9 ماهه سال جاری خبر داد گفت: افزایش ارتباط شهروندان با سامانه 197 نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

وی بیان کرد: در 9 ماهه سال جاری 65 هزار و 26 نفر از شهروندان به صورت حضوری و یا تلفنی با دفتر نظارت هماهنگی فرماندهی انتظامی استان فارس ارتباط برقرار کرده و مطالبات انتظامی خود را اعلام کرده‌اند.

فرماندهی انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: شهروندان در صورتی‌که پیشنهاد، تقدیر و یا انتقادی از عملکرد کارکنان انتظامی استان فارس داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در خیابان شوریده شیرازی و یا از طریق تلفن 197 و پیامک 3000197 و یا پست الکترونیکی www.polic.ir197 اقدام کنند.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول