اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی پلیس گیلان:

تیم عملیاتی پلیس گیلان 4 مورد رشوه را رد کردند

رئیس بازرسی پلیس گیلان از چهار مورد رد رشوه تیم‌های عملیاتی پلیس این استان خبر داد.

تیم عملیاتی پلیس گیلان 4 مورد رشوه را رد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حبیب نصیری عصر امروز در نشست بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به رد رشوه تیم عملیاتی پلیس، اظهار داشت: گروه گشتی مبارزه با سرقت بخش انتظامی کوچصفهان رشت از منزل یک متهم با نام مشخص تعداد دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کرد.

وی افزود: پس از دستگیری وی رشوه 3 میلیون و 500 هزار ریالی را به پلیس پیشنهاد کرد اما دست رد بر سینه او زدند.

این مسئول ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس رودبار اعلام کردند که گشت راهور این شهرستان در حین گشت‌زنی در سطح شهر، یک دستگاه سواری «بی‌ام‌ و» به شماره پلاک مشخص را به دلیل رانندگی خارج از عرف توقیف کردند.

وی متذکر شد: مأموران با رشوه 5 میلیون و 70 هزار ریالی راننده به دلیل اینکه فاقد گواهینامه بود، مواجه شدند و مراتب را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کردند.

نصیری، سومین مورد از رد رشوه را مربوط به گروه گشتی فرماندهی انتظامی سیاهکل عنوان کرد و یادآور شد: گروه گشتی این شهرستان در حین انجام وظیفه یک دستگاه خودروی وانت نیسان که حامل هشت دستگاه موتورسیکلت، یک کلاف میله‌گرد و تعداد 10 عدد تیرچه آهنی دو متری بود، مظنون شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به سابقه سرقت راننده و خودداری از ارائه مدارک در هنگام انتقال خودرو با رشوه مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد مواجه شدند و متعاقب مراتب را صورتجلسه کردند.

رئیس بازرسی پلیس گیلان چهارم مورد رد رشوه را، رد مبلغ 3میلیون و 200 هزار ریال در آستارا اعلام کرد و یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده و با اعمال قانون مواجه شدند.

انتهای پیام/2300/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول