اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزشگاه رباتیک بشرویه خبر داد

برگزاری نخستین مسابقات رباتیک دانش‌آموزی بشرویه

مسئول آموزشگاه آزاد رباتیک شهرستان بشرویه از برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک جنگ‌جو دانش‌آموزی خبر داد و گفت: در این مسابقات 22 دانش‌آموز دختر و پسر مدارس ابتدایی و راهنمایی بشرویه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برگزاری نخستین مسابقات رباتیک دانش‌آموزی بشرویه

ملیحه کیانی‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات رباتیک جنگجو دانش‌آموزی آزاد در سالن بشارت ورزشگاه تختی شهرستان بشرویه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات 22 دانش‌آموز دختر و پسر از مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرستان بشرویه برای کسب قهرمانی به رقابت پرداختند.

مسئول آموزشگاه آزاد رباتیک آزاد شهرستان بشرویه به شرکت 12 دانش‌آموز دختر در نخستین مسابقات رباتیک جنگ‌جو اشاره کرد و افزود: در این مسابقات مینا تیموریان بر سکوی قهرمانی ایستاد، رویا قاسمیان نایب قهرمان شد و فاطمه قاسمی در جایگاه سوم قرار گرفت.

کیانی‌مقدم اذعان داشت: در گروه دانش‌آموزان پسر این مسابقات 10 نفر شرکت داشتند که در پایان محمد عباسی مقدم در گروه انفرادی جایگاه  نخست را کسب کرد و در گروه مشترک مسابقات رباتیک آزاد شهرستان بشرویه، محسن حدادیان،, امیرمحمد مشهدی‌پور، سجاد آشیان و سامان مشهدی‌پور به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

 آموزش 250 دانش‌آموز در آموزشگاه آزاد رباتیک شهرستان بشرویه در سال جاری

وی با بیان اینکه آموزشگاه رباتیک شهرستان بشرویه از فروردین‌ماه سال جاری به صورت آزاد، آغاز به فعالیت کرده است، افزود: این آموزشگاه با هدف ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان و زیر نظر صنایع رباتیک آزاد تاسیس شده که تاکنون با استقبال خوب دانش‌آموزان روبرو بوده است و تاکنون حدود 250 دانش‌آموزش در دوره‌های آموزشی این آموزشگاه شرکت کرده‌اند.

مسئول آموزشگاه آزاد رباتیک آزاد شهرستان بشرویه در ارتباط با عناوین آموزشی ارائه شده گفت: دانش‌آموزان شرکت کننده در  دوره‌های آموزشی با ساخت ربات‌های جنگی، فوتبالیست، تشخیص مانع، مسیر یاب، نور یاب و روبات هوشمند آشنا می‌شوند.

کیانی‌مقدم اضافه کرد: دوره‌های آموزشی این آموزشگاه در ایام تحصیل دانش‌آموزان به صورت دو ماهه و در تابستان به صورت یک ماهه برنامه‌ریزی شده و تاکنون چهار دوره برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جامعه هدف آموزشگاه آزاد رباتیک شهرستان بشرویه را دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی تشکیل می‌دهند و در صورتی که از سوی دستگاه‌های اداری حمایت شویم، می‌توانیم دوره‌های آموزشی را در سطح دانشگاهی برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.

انتهای پیام/69014/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول