اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 آذر برگزار می‌شود

مسابقات استانی رباتیک دانش‌آموزی گیلان

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی رباتیک دانش‌آموزان گیلان خبر داد.

مسابقات استانی رباتیک دانش‌آموزی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی عاطفی عصر امروز در جلسه سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری این شهر برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی رباتیک دانش‌آموزی گیلان را با مشارکت شرکت «خلاقان مهرافرا» ذکر کرد.

وی اظهار کرد: این شرکت قوی‌ترین مرکز آموزش رباتیک گیلان است که با مشارکت سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت در تاریخ 29 آذر 1392 برگزار می‌شود.

این مسئول محل برگزاری مسابقات رباتیک مذکور را در دو لیگ فوتبالیست ابتدایی و مسیریاب دانش‌آموزی در سالن ورزشی شهرداری رشت واقع در میدان انتظام این شهر ذکر کرد.

وی برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌آموزان استان در زمینه رباتیک را از برنامه‌های جانبی مسابقات رباتیک مذکور برشمرد و یادآور شد: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف و حمایت از دستاوردهای آنها در زمینه علم رباتیک، فراهم آوردن فضای علمی و رقابتی است.

وی ایجاد شور و نشاط و تحرک علمی در کنار پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دور شدن از آسیب‌های اجتماعی ضمن آمادگی برای شرکت در مسابقات کشوری و بین‌المللی را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات رباتیک دانش‌آموزی ذکر کرد.

عاطفی از علاقمندان به شرکت در مسابقات رباتیک مذکور خواست که برای ثبت‌نام در این رقابت‌ها تا تاریخ 22 آذر جاری به آدرس www.guilanrobo.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/84002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول