اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

کسب رتبه پنجم قزوین در برگزاری تورهای صنعتی کشور

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: استان قزوین رتبه پنجم در برگزاری تورهای صنعتی در کشور را داراست.

کسب رتبه پنجم قزوین در برگزاری تورهای صنعتی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به منظور فراهم شدن زمینه‌های پیوند صنایع کوچک و بزرگ و آشنایی با تکنولوژی نوین و مدرن صنایع غذایی و نساجی 40 نفر از مدیران واحدهای صنعتی عضو خوشه پوشاک استان همدان در قالب تور صنعتی یک روزه از چند واحد صنعتی قزوین بازدید کردند.

در این تور صنعتی یک روزه صاحبان صنایع از خطوط تولیدی شرکت‌های بیدستان (تولیدکننده الکل، نوشابه، سرکه و سس)، شمس آذر (تولیدکننده آرد و ماکارونی)، نفیس نخ (تولیدکننده انواع نخ‌های پلی استر) و شرکت کمجا چوب بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان نحوه تولیدات و تکنولوژی‌های مورد استفاده و محصولات تولیدی و فناوری‌های موجود قرار گرفتند.

تورهای صنعتی در سه بخش (صاحبان و مدیران صنایع، دانشجویان و اساتید، دستگاه‌های قضایی، سازمان‌ها و دوایر دولتی) طراحی و اجرا می شود.

هدف از برگزاری تورهای صنعتی انجام شده در بخش صنعت ایجاد پیوند صنایع کوچک و بزرگ، انتقال تجربیات و دانش بین صنایع کوچک و صنایع نمونه استان و کشور و در بخش تور دانشجویی آشنایی و ارتباط مدیران صنایع و فعالان دانشگاه در راستای به‌کارگیری قابلیت‌های یکدیگر است.

همچنین هدف از برگزاری تورهای صنعتی انجام شده در بخش تورهای سازمان‌ها و دوایر دولتی و قضات دادگستری، انتقال متقابل دغدغه‌ها و اطمینان‌بخشی هرچه بیشتر به سرمایه‌گذاران مد نظر بوده و نهایتاً تمام این تلاش‌ها در راستای رفع مشکلات صنعت و تولید و رسیدن به قله‌های افتخار است.

عبدالقهار ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در راستای وظایف خود، با تقبل بخش عمده‌ای از هزینه‌های برگزاری تورهای صنعتی به شرکت‌کنندگان و انتخاب واحدهای صنعتی مناسب برای بازدید و برون سپاری برگزاری تورها با انتخاب مشاوران ذی‌صلاح در انجام تورهای صنعتی اثربخش اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین افزود: این شرکت در این خصوص حائز رتبه پنج کشوری شده است.

گفتنی است از زمان آغاز طرح تورهای صنعتی در کشور از سال 85 تاکنون شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین 78 تور صنعتی با دو هزار و 30 نفر بازدیدکننده در داخل و خارج از استان برای واحدهای صنعتی برگزار کرد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول