به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مرتضی هاشمزاده در جلسه کمیته ارتقای اورژانس و ستاد هدایت این دانشگاه، اظهار کرد: همه باید برای انجام وظیفه خود به بهترین نحو تلاش کنند و ضرورت این تلاش در پرسنل و کادر مراکز بهداشتی و درمانی به دلیل حساسیت شغلی این عزیزان و اهمیت سلامت افراد چندین برابر است.
وی افزود: خدمات در اورژانس باید به موقع و با کیفیت به بیماران ارائه شود.
هاشم زاده اذعان داشت: روسای بیمارستانها باید برای پذیرش و هدایت بیماران اورژانس و تکریم مراجعین دارای برنامه باشند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مهمترین اصل رضایتمندی مردم را نحوه ارتباط با آنان و برخورد صحیح با بیماران و مراجعین دانست و تصریح کرد: لازم است در این خصوص آموزشهای کاربردی برای تمامی پرسنل در بخشهای نگهبانی، اداری، خدماتی و درمانی بیمارستانها ارائه شود.
هاشمزاده گفت: روسای بیمارستانها باید رضایت سنجی بیماران در اورژانس و بیمارستانها را انجام داده و با پایش نظر سنجیهای انجام شده اقدامات اصلاحی لازم را به عمل آورند.
وی ادامه داد: برای ارتقای خدمات در بیمارستانها باید از سیاستهای تشویقی و تنبیهی به صورت مناسب استفاده شود.
هاشم زاده خاطرنشان کرد: به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات در اورژانس بیمارستانهای استان، بازدیدهای نظارتی صورت میگیرد.
انتهای پیام/68001/صا