اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ضرورت راه‌اندازی اورژانس 115 در محور فهرج - ایرانشهر

عدم حضور اورژانس 115 برای انتقال مجروحان تصادفات محور فهرج - ایرانشهر موجب نگرانی مردم این منطقه شده است.

ضرورت راه‌اندازی اورژانس 115 در محور فهرج - ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، عدم حضور به موقع اورژانس 115 برای انتقال مجروحان حوادث محور فهرج - ایرانشهر موجب نگرانی مردم این منطقه شده است.

محور فهرج - ایرانشهر به دلیل موقعیت ترانزیتی بودن و حجم بالای تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک و همچنین همجواری با مناطق مسکونی شاهد تصادفات ناگواری است.

عدم وجود اورژانس 115 در این محور و مدت زمان زیاد برای حضور در صحنه تصادف سبب می‌شود تا مصدومان را با خودروهای سواری به مراکز درمانی انتقال دهند و این امر جان آنها را تهدید می‌کند.

عصر روز گذشته برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری تیبا در دوراهی دهنو بهزادی موجب آتش گرفتن موتورسیکلت و جراحت سنگین دو راکب آن شد و به دلیل عدم حضور اورژانس با گذشت 60 دقیقه از زمان حادثه، مجروحان با خودروهای سواری به بیمارستان بم منتقل شدند.

حسین خورشیدی عضو شورای اسلامی بخش مرکزی فهرج و رئیس شورای دهنو بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در حادثه روز گذشته تماس‌های مکرری با اورژانس 115 به عمل آمد، اما با گذشت یک ساعت در صحنه تصادف حاضر نشدند و مردم به ناچار مصدومان را با خودروهای سواری به بیمارستان بم منتقل کردند.

وی خواستار راه‌اندازی اورژانس 115 در محور فهرج - ایرانشهر شد و افزود: با توجه به ترانزیتی بودن این محور و حجم بالای تردد وسایل نقلیه، راه‌اندازی اورژانس 115 در این محور ضروری است. 

امیر برجی حضور شورای اسلامی برج اکرم فهرج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تصادف‌های مکرر در این محور عنوان کرد: عدم حضور اورژانس در صحنه تصادف موجب می‌شود تا مجروحان با خودروهای سواری به مراکز درمانی انتقال داده شوند.

انتهای پیام/80013/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول