اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نادی در گفت‌وگو با فارس:

حمایت هواداران کاله کار را برای هر تیمی در آمل دشوار می‌کند

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: حمایت هواداران کاله از تیم‌شان، کار را برای هر تیمی در آمل دشوار می‌کند.

حمایت هواداران کاله کار را برای هر تیمی در آمل دشوار می‌کند

علیرضا نادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به حمایت تماشاگران آملی از کاله مازندران، اظهار داشت: هواداران و والیبال‌دوستان کاله مازندران حمایت بسیار خوبی از تیم شهر خود دارند و با تشویق بی‌امانشان کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که کاله میزبان است، واقعاً از شرایط میزبانی و امتیاز آن استفاده می‌کند، چراکه مورد تشویق و حمایت هوادارانش است و آنها حامی واقعی نماینده مازندران در لیگ برتر هستند.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان و کاپیتان تیم لیگ برتری باریج اسانس کاشان، ابراز داشت: در دیدار سخت و حساسی که باریج اسانس و کاله مازندران در آمل داشتند دیدیم که تماشاگران بدون حاشیه کار خود را به درستی انجام دادند.

نادی که خود سابقه حضور در آمل و به تن کردن پیراهن تیم والیبال کاله را دارد، متذکر شد: اگر تماشاگران کاله و حمایت‌های‌شان نبود جایگاه فعلی کاله رده چهارم جدول نبود و باید این تیم پایین‌تر از آن بود زیرا نقش هواداران و تماشاگران آملی در این جایگاه مشهود است و آنها در بالا بردن تیم‌شان در جدول رده‌بندی بسیار تاثیرگذار بودند.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول