اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه دیدار تیم‌های والیبال کاله و باریج اسانس

درگیری لفظی ملی‌پوش والیبال با ناظر فدراسیون

دیدار تیم‌های والیبال کاله و باریج اسانس در هفته شانزدهم لیگ برتر با حاشیه‌هایی همراه بود.

درگیری لفظی ملی‌پوش والیبال با ناظر فدراسیون

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال که با پیروزی سه بر یک کاله مازندران مقابل باریج اسانس در آمل پایان یافت با حاشیه‌هایی همراه بود.

* یکی از مهم‌ترین حواشی در سالن پیامبر اعظم(ص) پایان بازی اتفاق افتاد که در آن فرهاد قائمی، ملی‌پوش والیبال باریج اسانس هنگام رفتن به رختکن با حمید حق‌بین، پیشکسوت و ناظر فدراسیون والیبال درگیری لفظی پیدا کرد.

* به دلیل درگیری لفظی قائمی با ناظر فدراسیون، کارت شناسایی وی در لیگ برتر ضبط شد.

* بنا به اعلام فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به پرونده قائمی رسیدگی می‌کند.

* البته عادل غلامی، کاپیتان اثرگذار و ملی‌پوش کاله مازندران نیز به علت اعتراض به داور و صحبت با بازیکن تیم حریف از سوی فیروزی با کارت قرمز جریمه شد.

* با توجه به حساسیت این دیدار فدراسیون والیبال و سازمان لیگ برتر حمید حق‌بین و احمد بندری را به عنوان ناظران ویژه برای در نظر گرفتن دقیق بازی دو تیم کاله و باریج اسانس در نظر گرفتند تا صحنه‌ای از دید ناظران پنهان نماند.

* این شکست سه امتیازی برای مصطفی کارخانه و شاگردانش سخت است، چراکه پس از مدت‌ها شکست‌ناپذیری بعد از شکست مقابل متین ورامین، این دومین دیداری است که باریج مقابل حریفش تن به شکست می‌دهد.

به گزارش فارس؛ کاله مازندران در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال باید چهارشنبه (دوم بهمن ماه) در کرج به مصاف سایپای البرز برود و باریج اسانس کاشان هم در خانه میزبان شهرداری ارومیه است.

هرچند باریج اسانس کاشان پس از 16 بازی، 12 پیروزی، چهار باخت با 37 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر جای دارد، اما کاله مازندران با 11 پیروزی و پنج شکست 28 امتیازی بوده و با توجه به پیروزی بیشتر نسبت به پیکان تهران با یک پله صعود به مکان چهارم جدول رسیده است.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول