اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

پرداخت 310 فقره تسهیلات اشتغال خانگی در دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از پرداخت 310 فقره تسهیلات اشتغال خانگی در دشتستان خبر داد.

پرداخت 310 فقره تسهیلات اشتغال خانگی در دشتستان

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت و معدن و تجارت دشتستان در یک سال اخیر در راستای حمایت از اشتغالزایی در شهرستان اهتمام جدی داشته است.

وی افزود: همکاری بانک‌ها با دستگاه‌های اجرایی نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت اشتغال داشته و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گامی در رفع معضلات بیکاری است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: حمایت از فعالان در عرصه بافندگی و فرش دستباف در واقع از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره در تقویت اشتغال خانگی در سال جاری به شمار می‌رود.

احمدی تاکید کرد: در سال جاری تعداد 69 نفر از بافندگان فرش دستباف شهرستان به بانک‌های مسکن شعبه مرکزی و نخلستان برای اخذ تسهیلات مشاغل خانگی معرفی که تاکنون تمامی آنها موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

وی از پرداخت 310 تسهیلات اشتغال خانگی در دشتستان خبر داد و بیان کرد: در یکسال اخیر اداره صنعت معدن و تجارت پیگیری‌های لازم به‌منظور پرداخت تسهیلات خانگی را انجام داده که بیش از 310 فقره تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.

احمدی یادآور شد: نظارت بر مشاغل خانگی نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد و تلاش می‌کنیم شاهد کیفیت‌بخشی به این مشاغل و پایدارتر شدن آنها باشیم.

وی گفت: حمایت مسئولان استان و شهرستان از تولیدکنندگان واحدهای صنعتی امری لازم و ضروری است و امیدوارم مشاغل خانگی همواره تقویت شوند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول