اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

برپایی 43 نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری در دشتستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برپایی 43 نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری در دشتستان خبر داد.

برپایی 43 نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری در دشتستان

کرم باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه یک ضرورت است و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: حمایت از هنرمندان و تقویت برنامه‌های فرهنگی هنری از برنامه‌های اولویت‌دار در دشتستان است و با همکاری و همراهی سایر مسئولان در این مسیر گام برمی‌داریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری در دشتستان در یکسال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند و این امر موجبات استقبال جوانان و نوجوانان و جذب این عزیزان شده است.

باقری تصریح کرد: ایجاد امکانات جدید و مدرن و همچنین روزآمد کردن مراکز و کانون‌های فرهنگی مساجد در دستور کار متولیان فرهنگی شهرستان قرار دارد و در سال جاری اقدامات زیربنایی خوبی در این مسیر انجام گرفته که امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی بیان کرد: در سال جاری نسبت به برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی هنری در مناسبت‌های مختلف اهتمام داشته‌ایم و این روند تا پایان سال تداوم دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برپایی 43 نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری در دشتستان خبر داد و گفت: امسال در مجموع 43 نمایشگاه تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر برنامه‌ریزی شده که تا پایان سال تمام نمایشگاه‌ها در شهرها و روستاهای مختلف برگزار می‌شود.

باقری از راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی در کانون‌های دشتستان خبر داد و افزود: این کتابخانه‌ها در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد راه‌اندازی خواهد شد که تاکنون 67 کتابخانه در این اماکن ایجاد شده است.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول